سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پیش بازی اروند خرمشهر و نفت وگاز گچساران

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،اروند خرمشهر که یکی از سه نماینده استان خوزستان در لیگ دو دسته دوم فوتبال کشور است در مرحله دوم این لیگ برخلاف مرحله اول عملکرد قابل قبولی نداشته است و با کسب ۲ امتیاز در رده آخر گروه اول قرار دارد .   نماینده خرمشهر در سه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۵۵

کرونا :

پیش بازی اروند خرمشهر و نفت وگاز گچساران

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،اروند خرمشهر که یکی از سه نماینده استان خوزستان در لیگ دو دسته دوم فوتبال کشور است در مرحله دوم این لیگ برخلاف مرحله اول عملکرد قابل قبولی نداشته است و با کسب ۲ امتیاز در رده آخر گروه اول قرار دارد .

 

نماینده خرمشهر در سه اهفته اخیر ۲مسابقه در خانه برگزار کرده است که در هیچیک موفق به پیروزی نشده است ، هفته گذشته مقابل شهرداری همدان شکست را متحمل شد و   هفته اول نیز در خانه برابر شاهین شهرداری بوشهر به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت.

 

شاگردان نیکبخت در پایان هفته سوم ۴گل از حریفان دریافت کرده اند که نشان می دهد این تیم در یک سوم دفاعی دارای عملکرد قابل قبولی نمی باشد.

 

در آن سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که در پایان هفته سوم با کسب ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول حضور دارند .

 

نفتی های گچساران در مرحله اول ، دو بار به مصاف اروند رفتند که در خانه برابر این تیم به تک امتیاز بسنده کردند و در دیدار برگشت در خرمشهر با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفتند .

 

تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله دوم لیگ دو در پایان هفته سوم ۲گل را وارد دروازه حریفان کرده است و تنها یک گل دریافت کرده است که همین نشان دهنده آن است که این تیم از خط دفاعی و دروازه بانی محکمی برخوردار است .

 

با این تفاسیر می توان گفت اروند برای جداشدن از قعر جدول و امیدوار ماندن برای صعود راهی جز پیروزی ندارد و نفت وگاز نیز برای از دست ندادن صدر جدول و برداشتن گامی دیگر برای صعود پا به میدان خواهد گذاشت.

 

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه برای جامعه انجام شود
دنبال کنید

حال باید دید روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان کدام تیم بعد از پایان مسابقه خوشحال میدان را ترک خواهد کرد اروند یا نفت وگاز ؟

 

دیدار دو تیم کارون اروند خرمشهر و نفت وگاز گچساران روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶ ساعت ۱۶:۱۵ در استادیوم تختی آبادان برگزار می شود .

 

پیش بازی اروند خرمشهر و نفت وگاز گچساران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi