شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هیچ مسئله ای مهمتر از انتخابات در استان نداریم.

فتاح محمدی، در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان گفت: همه مسئولان در استان انتخابات را اولویت اول خود قرار دهند و در هیچ شرایطی نمی توانند این اولویت را کنار بگذارند. وی، به عملکرد مناسب مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداران و بخشداران در ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33757
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

کرونا :

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هیچ مسئله ای مهمتر از انتخابات در استان نداریم.
فتاح محمدی، در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان گفت: همه مسئولان در استان انتخابات را اولویت اول خود قرار دهند و در هیچ شرایطی نمی توانند این اولویت را کنار بگذارند.
وی، به عملکرد مناسب مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداران و بخشداران در ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، اشاره کرد و گفت: اولین مرحله برگزاری انتخابات ۹۶ با همکاری ستاد انتخابات به خوبی برگزار شد.
محمدی، گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا در برخی از نقاط استان به ویژه در مناطقی که روستاها پراکنده و یا صعب العبور بودند و حتی جاده دسترسی مناسب نداشتند گستردگی بالایی داشت که با هماهنگی و همکاری فرمانداران و بخشداران انجام گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه ذاتی است و هر اقدامی در این راستا در راستای انجام وظیفه صورت می گیرد.
محمدی، افزود: با هرگونه تنش و بی انضباطی در راستای برگزاری انتخابات برخورد می شود.
دبیرستاد انتخابات استان نیز در این نشست اظهار داشتند: مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها در مسیر اولیه انتخابات شورای شهر و روستا قدم های بسیار خوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات برداشته اند.
در این نشست مصوباتی در خصوص تهیه اقلام و ملزومات برگزاری انتخابات و وظایف کمیته های شش گانه ستاد انتخابات استان تصویب شد.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi