جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عملکرد تیم اروند خرمشهر تحسین برانگیز است

براساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی تمیش برابر اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : در ابتدا جا دارد که مجددا سال نو را به هم میهنان و مردم استان و گچسارانی های عزیز تبریک عرض کنم و امیدوارم که تعطیلات نوروز به همه بخصوص فوتبال دوستان خوش گذشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33737
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

کرونا :

عملکرد تیم اروند خرمشهر تحسین برانگیز است

براساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی تمیش برابر اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : در ابتدا جا دارد که مجددا سال نو را به هم میهنان و مردم استان و گچسارانی های عزیز تبریک عرض کنم و امیدوارم که تعطیلات نوروز به همه بخصوص فوتبال دوستان خوش گذشته باشد و با انرژی مضاعف سال جدید را آغاز کرده باشد

یزدی ادامه داد : از مردم خوب استان و همشهریان خوبمان انتظار داریم در این چند بازی باقی مانده در بازی های خانگی حضور حداکثری داشته باشند و همچنین درصورتیکه در توان داشته باشند و در بازیهای خارج از خانه در شهرهای همجوار همانند آبادان و بوشهر حضور داشته باشند تا قوت قلب بزرگی برای مجموعه تیم باشند.

یزدی ضمن اشاره به عملکرد تحسین برانگیز تیم اروند خرمشهر در این فصل لیگ دسته دو اظهار داشت :جا دارد یه خسته نباشی و خدا قوت جانانه ای از مجموعه تیم اروند خرمشهر داشته باشم که در نخستین فصل حضور خود در لیگ دو توانستند با قدرت از گروه سخت و نفس گیر اول به این مرحله صعود کنند و کار خارق العاده ای از سوی این تیم انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد : حتی درصورتیکه که تیم اروند نتواند در این مرحله عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد با این وجود چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی شود و نتایج این تیم خوب و قابل تحسین است.

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص این بازی بیان کرد : تیم نفت و گاز گچساران با وجود کسب ۶ امتیاز و قرار گرفتن در صدرجدول به هیچ وجه کار را تمام شده فرض نمی کند و تا انتهای مسابقات باید با تمام توانمان حضور پیدا کنیم.

یزدی اذعان کرد : بازی مقابل تیم اروند در خانه حریف سخت و نفس گیر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در فضای بازی که در استان خوزستان که محد فوتبال ایران است یک بازی خوب را از خودمان به نمایش بگذاریم و بتوانیم امتیاز لازم را برای ادامه مسابقات کسب کنیم.

وی یادآور شد : همه شرایط در مجموعه تیم در وضعیت خوبی است و بازیکنان تیم از لحاظ شرایط روحی وضعیت خوبی دارند و به لحاظ فنی و تاکتیکی هم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و برای انجام یک نبرد جانانه مقابل حریف آمادگی کاملی داریم.

یزدی ابراز امیدواری کرد : با شکست دادن تیم اروند خرمشهر برای صعود به لیگ یک قدم بزرگی را برمی داریم و راه صعود هموارتر خواهد شد.

این مربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور عنوان کرد : از فدراسیون انتظار داریم که داوران خوب و باتجربه و همچنین ناظران ویژه را برای همه مسابقات استفاده کند زیرا مسابقات به روزهای حساس خود رسیده اند و این حساسیت ها می تواند چالش های را برای تیمها ایجاد کند و با دقت نظر بیشتر هیچ تیمی لطمه نخورد و حق تیمی ضایع نشود.

یزدی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به امتیازات تیم اروند آیا این بازی شانس پایانی تیم اروند برای صعود به لیگ یک است اطهار داشت : نتیجه این بازی در این مقطع از بازیها به هیج وجه تعیین کننده تیم صعود کنننده نیست و باتوجه به شرایط جدولی و تعداد بازیهای میزبانی تیم ها و شرایط خاص هر بازی بطور حتم هر شش تیم این گروه همچنان شانس صعود به لیگ یک را دارند.

عملکرد تیم اروند خرمشهر تحسین برانگیز است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi