جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای ۲۶۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان استان طی سال گذشته

به گزارش کرونا نیوز ، فرید محبی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۳۵۸ میلیارد ریال هزینه شده است. محبی گفت: طرح های اجرا شده بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده است. محبی با تقدیر از بانک های متولی در راستای همکاری با کمیته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33726
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

کرونا :

اجرای ۲۶۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان استان طی سال گذشته

به گزارش کرونا نیوز ، فرید محبی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۳۵۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

محبی گفت: طرح های اجرا شده بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده است.

محبی با تقدیر از بانک های متولی در راستای همکاری با کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان گفت: ۲۰ درصد از کل اعتبارات پرداختی در حوزه اشتغال مددجویان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و باقیمانده آن از محل بانک های عامل تبصره ۲۶ قانون و تعهدات سفر ریاست جمهوری تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان از تحقق ۱۳۰ درصدی تعهدات کمیته امداد در حوزه اشتغال طی سال گذشته در استان خبر داد و بیان داشت: انجام اقدامات موثر و ایجاد اشتغال برای مدد جویان از محورهای کاری این دستگاه با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی در سال جدید است.

محبی با بیان اینکه ارائه خدمات آموزشی در حوزه هلی مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه مشاغل، کار آفرینی و حرفه آموزی به جامعه هدف از برنامه های حوزه اشتغال کمیته امداد است اظهار کرد: پنج هزارو ۸۰۰ نفر از مددجویان طی سال گذشته در این دوره های آموزشی که با اعتبار پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برگزار شده است شرکت کرده اند.

وی افزود: ۲۳۹ نفر از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده اند.

مدیر کل کمیته با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است گفت: برگزاری دوره های آموزشی و نظارت بر اجرای طرح های اشتغال در ایجاد اشتغال پایدار  موثر است.

ثبت روز بدون فوتی بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی
دنبال کنید

وی افزود: امید است مددجویان تحت حمایت با مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال از محل اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی و کاریابی با رسیدن به استقلال اقتصادی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

محبی با اشاره به نامـگذاری سال ۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: کمیته امداد در سال جدید فعالیت های گسترده ای در خصوص خانواده های تحت حمایت در برنامه خود دارد و آموزش های خود را به سمت و سویی پیش می برد که منجر به تولید و اشتغال برای مددجویان شود.

محبی گفت: توانمند سازی خانواده های مددجو از طریق ایجاد اشتغال و خودکفایی جامعه هدف یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است.

وی افزود: این برنامه ها با توجه به ظرفیت مناطق و استعداد مددجویان در نقاط مختلف استان انجام می شود.

فرید محبی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi