شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بازی نفت وگاز گچساران – شاهین شهرداری بوشهر

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،در یک سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که مرحله دوم لیگ دو را با یک برد خانگی و و یک شکست خارج از خانه آغاز کردند .   نفت وگاز گچساران که برای دومین فصل متوالی به مرحله دوم راه یافته است هدف اصلی خود را صعود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33716
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

کرونا :

پیش بازی نفت وگاز گچساران – شاهین شهرداری بوشهر

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،در یک سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که مرحله دوم لیگ دو را با یک برد خانگی و و یک شکست خارج از خانه آغاز کردند .

 

نفت وگاز گچساران که برای دومین فصل متوالی به مرحله دوم راه یافته است هدف اصلی خود را صعود به لیگ یک عنوان کرده اند و مطمئنا به دنبال صعود مستقیم هستند تا تجربه تلخ پلی آف فصل پیش دوباره تکرار نشود.

 

گچسارانی ها تا اینجای کار در این فصل شکستی را در خانه متحمل نشده اند و به هیچ تیمی باج نداده اند .

 

نفتی ها هفته اول در خانه هف سمنان را شکست دادند و در هفته دوم با یک گل مغلوب میزبان خود شهرداری همدان شدند .

 

در آن سوی میدان شاهین شهرداری بوشهر حضور دارد که همانند نفت و گاز برای دومین سال پیاپی به مرحله نهایی لیگ دو راه یافته است و این فصل عزم خود را برای صعود به لیگ یک جزم کرده است .

 

شاهینی ها مرحله دوم را خوب آغاز کردند و در دو بازی که انجام داده اند ۴ امتیاز با ارزش را در کارنامه خود ثبت کرده اند ، یک تساوی خارج از خانه مقابل اروند و یک برد خانگی مقابل هف سمنان کارنامه بوشهری تا پایان هفته دوم است.

 

شاگردان کللی فر مطمئناً روز چهارشنبه برای کسب امتیاز به گچساران سفر می کنند و حریف دست و پا بسته ای برای نفتی ها نخواهند بود .

 

با این تفاسیر می توان گفت استادیوم شهید بشارت گچساران روز چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶ ساعت ۱۶ یکی از مهیج ترین فوتبال های لیگ دو را میزبانی خواهد کرد .

 

پیش بازی نفت وگاز گچساران - شاهین شهرداری بوشهر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi