پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت افزایش تلاشها در حوزه کاهش تصادفات/ لزوم کنترل قیمت کالاها

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: باید تلاش شود که تا پایان تعطیلات با کنترل ها و اقدامات لازم کاهش تصادفات و سوانح در استان میسر شود. خادمی با بیان اینکه آمار تصادفات تا امروز در استان نشان از بالا بودن آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33701
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

کرونا :

ضرورت افزایش تلاشها در حوزه کاهش تصادفات/ لزوم کنترل قیمت کالاها

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: باید تلاش شود که تا پایان تعطیلات با کنترل ها و اقدامات لازم کاهش تصادفات و سوانح در استان میسر شود.

خادمی با بیان اینکه آمار تصادفات تا امروز در استان نشان از بالا بودن آن دارد تاکید کرد: نقاط حادثه خیز با توجه به فراوانی تصادف در این نقاط مشخص است و با نصب علائم هشداری، افزایش تعداد پرسنل خدماتی و نظارتی می توان به کاهش تصادفات در این محور ها کمک کرد.

خادمی با اشاره به جغرافیای استان و وجود مناطق کوهستانی و جاده های دارای خطر اظهار کرد: رانندگی متناسب با این جاده ها به کاهش تصادفات و سوانح رانندگی منجر می شود.

استاندار گفت: در هر موردی که استان محکم پای کار آمد شاهد نتایج خوب و مثبت بوده ایم.

وی افزود: در موضوع  تصادفات باید کاهش تصادفات به عنوان یک شعار در دستور کار قرار بگیرد و به آن عمل شود.

خادمی خواستار نظارت بیشتر دستگاه های متولی بر توزیع، عرضه و کنترل قیمت کالاها شد و بیان کرد: خرید کالای گران توسط مردم و مسافران قابل قبول نیست و نباید گذاشت افراد سودجو با گران فروشی چهره استان را خراب کنند.

استاندار با بیان اینکه ایجاد فضای نشاط و شادی در جامعه لازم است گفت: نیاز است دستگاه های فرهنگی در این حوزه فعالتر عمل کنند.

سید موسی خادمی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi