پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عیدی پسران نفت به مردم گچساران

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در این دیدار با نتیجه یک بر صفر تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد تا با این پیروزی به صدرجدول گروه الف دست پیدا کند. این بازی که از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۹ فروردین در ورزشگاه شهید بشارت گچساران انجام شد با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

کرونا :

عیدی پسران نفت به مردم گچساران

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در این دیدار با نتیجه یک بر صفر تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد تا با این پیروزی به صدرجدول گروه الف دست پیدا کند.

این بازی که از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۹ فروردین در ورزشگاه شهید بشارت گچساران انجام شد با برتری یک بر صفر بسود تیم میزبان به پایان رسید تا نفتی های گچساران دومین بازی خانگی خود در این مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارند.

تک گل این بازی در توسط سهیل صالحی در دقیقه ۶ به ثمر رسید تا تیم نفت و گاز گچساران پس از شکست در هفته قبلی بتواند با کسب این سه امتیاز گام بلندی برای صعود از این گروه بردارد.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند :

هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری،محمد امین مزرعه،اسماعیل هاشمی نیا، یحیی رحمانی،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سهیل صالحی ، هادی خنیفر

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در آغاز نیمه دوم ، مصطفی نوبخت بجای یحیی رحمانی وارد بازی شد و در دقیقه ۶۳ نبی الله اسدی بجای اسماعیل هاشمی نیا به بازی آمد و در آخرین تعویض کریم شاوردی بجای سهیل صالحی زننده تک گل بازی وارد میدان شد.

نیمه اول این دیدار با شروع طوفانی نفتی های گچساران همراه بود که از همان لحظه های ابتدایی بازی با انگیزه فراوان به سمت دروازه حریف حمله کرذند و بازی تهاجمی شاگردان یزدی در دقیقه ۶ بازی جواب داد و سهیل صالحی بازیکن تاثیر گذار و جویایی نام نفتی ها توانست با فرار مناسب در عمق دفاع حریف و زدن ضربه بغل پا مطمین به گوشه دروازه حریف گل اول بازی را به ثمر برساند تا هواداران و نیمکت ذخیره تیم میزبان سر ازپا نشناسند.

در ادامه باز هم طلایی پوشان نفت گچساران موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند که این بار راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و تنها یک گل سهم تیم نفت و گاز گچساران در نیمه اول بود.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول تیم شاهین شهرداری بوشهر توانست میانه میدان را با جنگندگی زیاد اذعان خود کند اما در ایجاد موقعیت گلزنی موفق نبودند و این نیمه با یک گل برتری بسود تیم میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی را تهاجمی شروع کردند و توپ های بسیازی بر روی دروازه هر دو تیم ارسال شد که با عملکرد خوب مدافعان و دروازه بانان راه بجای نبرد و بیشتر بازی در نیمه دوم درگیرانه و نفس گیر دنبال شد تا اینکه نفتی های گچساران توانستند از یک گل ارزشمند خود در روزی که تیم حریف با حواشی زیاد سعی در برهم زدن تمرکز داور و بازیکنان نفت داشتند بخوبی محافظت کنند تا دومین بازی خود در خانه در مرحله نهایی را با نتیجه مشابه یک بر صفر با پیروزی به اتمام برسانند.

تیم نفت و گاز گچساران توانست نخستین بازی خود در سال جدید را در حضور هوادران خود به پیروزی دست یابد تا عیدی شیرین و بزرگی به طرفداران پرشور خود هدیه کرده باشد.

از نکات مهم این بازی می توان به یک دقیقه سکوت بازیکنان و داوران و کادرفنی دو تیم و هواداران پیش از شروع بازی جهت ادعای احترام به درگذشت والده رییس امور ورزش نفت و همچنین پدر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اشاره کرد.

همچنین به حواشی ایجاد شده از سوی کادرفنی و سرپرستی تیم میهمان که با ورود غیرقانونی به داخل زمین به قضاوت داوری اعتراض داشتند و موجب شدند تا دقایقی از نیمه دوم این بازی متوقف شود و بعد از دستور نماینده فدراسیون مجددا ازسر گرفته شود.

بدین ترتیب تیم نفت و گاز گچساران اواین بازی خود در سال ۹۶ به پیروزی برسد تا با کسب شش امتیاز از سه بازی در صدرجدول گروه اول قرار بگیرد.

همچنین بازی بعدی این تیم در هفته چهارم در روز ۱۶ فروردین در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم اروند خرمشهر خواهد بود.

عیدی پسران نفت به مردم گچساران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi