جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عدل هاشمی پور در پیامی درگذشت دکتر ولوی شاعر برجسته را تسلیت گفت

مهندس عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیر کل محیط زیست استان فارس و یکی از شاعران برجسته استانی را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده ایشان تسلیت گفتند. متن این پیام در ادامه آمده است : «بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ» « إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33667
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

کرونا :

عدل هاشمی پور در پیامی درگذشت دکتر ولوی شاعر برجسته را تسلیت گفت

مهندس عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیر کل محیط زیست استان فارس و یکی از شاعران برجسته استانی را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده ایشان تسلیت گفتند.

متن این پیام در ادامه آمده است :

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»
« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب خدمت وهنر پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد شمع وجود دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل محیط زیست استان فارس واز چهره های ماندگار هنر و ادبیات ، به خاموشی گرایید و روح بلند آن هنرمندفرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و جامعه ی هنری استان را عزادار نمود.
آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی ،مدیریتی و هنری با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه خدمات و آثار هنری اش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار هست. و استاد از مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »
علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص جامعه ی هنری و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان چرام تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

جمع آوری بیش از چهارمیلیاردریال صدقه درسال جاری
دنبال کنید

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi