شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برد مقابل شاهین حیاتی بود

براساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی گفت :این برد شیرین را به همه مردم گچساران به خصوص به هواداران با تعصبی که امروز در ورزشگاه حاضر بودند و تا پایان نود دقیقه از تیم محبوبشان حمایت کردند تبریک عرض می کنم. سرمربی نفت وگاز بیان کرد :این برد حیاتی بود و سکوی پرتاپی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33652
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

کرونا :

برد مقابل شاهین حیاتی بود

براساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی گفت :این برد شیرین را به همه مردم گچساران به خصوص به هواداران با تعصبی که امروز در ورزشگاه حاضر بودند و تا پایان نود دقیقه از تیم محبوبشان حمایت کردند تبریک عرض می کنم.

سرمربی نفت وگاز بیان کرد :این برد حیاتی بود و سکوی پرتاپی است برای تیم نفت وگاز برای صعود به لیگ یک که امیدواریم به کمک همین هواداران پرشور بتوانیم در پایان فصل جشن صعود به لیگ یک را در همین ورزشگاه برپا کنیم .

وی ادامه داد:بچه ها امروز تمامی تاکتیک ها را به خوبی اجرایی کردند که جا دارد به آنها نیز خسته نباشید عرض کنم .موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و در حالی که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم بازیکنان قدر فرصت ها را ندانستند.

یزدی تصریح کرد :شاهین تیم سخت کوش و خوبی بود که البته وقتی دیدند زور تاکتیکی آنها به تیم ما نمی رسد به دنبال اعتراضات داوری و به حاشیه کشیدن مسابقه بودند که البته داور به خوبی متوجه این موضوع شد و بازی را کنترل کرد .

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت : نیمکت شاهین امروز هرکاری که خواستند انجام دادند و هر اعتراضی که توانستند انجام دادند ولی داور هیچیک از آنها را اخراج نکرد ولی اگر همین اعتراضات توسط نیمکت ما صورت می گرفت شک نکنید چندیدن نفر اخراج می شدند .

برد مقابل شاهین حیاتی بود

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi