جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان در راستای توسعه گردشگری شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری شامگاه دوشنبه در جشن نوروزی شهرستان بهمئی که در منطقه گردشگری قلعه نادر برگزار شد افزود: این آمادگی در اداره کل میراث فرهنگی وجود دارد که در صورت همکاری مردم و واگذاری زمین به این سازمان زیر ساخت های گردشگری در منطقه گردشگری قلعه نادر ایجاد شود. باقری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33633
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۲

کرونا :

تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان در راستای توسعه گردشگری شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری شامگاه دوشنبه در جشن نوروزی شهرستان بهمئی که در منطقه گردشگری قلعه نادر برگزار شد افزود: این آمادگی در اداره کل میراث فرهنگی وجود دارد که در صورت همکاری مردم و واگذاری زمین به این سازمان زیر ساخت های گردشگری در منطقه گردشگری قلعه نادر ایجاد شود.

باقری تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای هنرمندان شهرستان بهمئی در حوزه تولیدات صنایع دستی ایجاد کارگاه های بزرگ صنایع دستی در این شهرستان در دستور کار میراث فرهنگی قرار دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان از تلاش برای راه اندازی کارگاه تولید لباس محلی شهرستان بهمئی در سال ۹۶ خبر داد و افزود: نسبت به ثبت ملی لباس محلی شهرستان بهمئی اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد امید، نشاط و اعتماد مردمی از برنامه های دولت یازدهم است عنوان کرد: طی چند سال اخیر تلاش شد با برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها علاوه بر معرفی آداب و رسوم مردم استان به کشور امید و نشاط لازم در میان جامعه ایجاد  کنیم.

باقری با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نوروزگاه در شهرستان کهگیلویه گفت: این جشن از چهار روز گذشته  به مدت ۵ روز در جهت احیای سنت های فراموش شده مردم استان در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: جشن نوروز در سایر شهرستان های استان با هدف معرفی آداب و رسوم و احیای سنت های فراموش شده استان و معرفی این آداب و رسوم به گردشگران برگزار می شود.

محمود باقری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi