پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۷۵۷ بازدید نظارتی از تأسیسات مختلف گردشگری استان انجام شده است

‌به گزارش کرونا نیوز ، الماس قبادی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا ۷ فروردین سال جاری  ۷۵۷ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شامل واحد های اقامتی، پذیرایی و دفاتر و مراکز اسکان موقت انجام شده است. قبادی با بیان اینکه کیفیت خدمات و قیمت ورودی مکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33604
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۹

کرونا :

۷۵۷ بازدید نظارتی از تأسیسات مختلف گردشگری استان انجام شده است

‌به گزارش کرونا نیوز ، الماس قبادی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا ۷ فروردین سال جاری  ۷۵۷ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شامل واحد های اقامتی، پذیرایی و دفاتر و مراکز اسکان موقت انجام شده است.

قبادی با بیان اینکه کیفیت خدمات و قیمت ورودی مکان های گردشگری از جمله مواردی است که توسط بازرسان و کارشناسان کنترل می شود اظهار کرد: از ‌۷۵۷ بازدید نظارتی  انجام شده ‌۲۵۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۹۱ ‌مورد از مراکز پذیرایی، ۵۰ مورد بازدید از دفاتر خدمات گردشگری و ۲۵۹ مورد بازرسی نیز از مراکز اسکان موقت انجام شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با هدف جلوگیری از تخلفات برخی از واحد های پذیرایی، مراکز اقامتی و … اکیپ های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تمامی تاسیسات گردشگری در سطح استان به صورت تمام وقت و تا پایان تعطیلات نوروزی بازدید می کنند.

قبادی تاکید کرد: نوروز امسال هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه مکان های تفریحی، اردوگاه های گردشگری، هتل ها و مهمان پذیر های استان نداشته ایم.

قبادی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این ایام ابراز داشت: برپایی جشن نوروزگاه، برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، سوغات محلی و توزیع اقلام تبلیغاتی در شهرستان های مختلف از جمله برنامه های در حال اجرا با هدف معرفی بیشتر و بهتر جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان به گردشگران است

کراپ‌شده - اسکان مسافر در مدارس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi