جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت فدراسیون بر داوری ها در این مرحله اهمیت دارد

براساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگاران پیش از دیدار با تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : قبل از هر چیزی لازم می‌دانم به همه مردم استان و به خصوص مردم گچساران و اصحاب رسانه شهرستان که همیشه یار و یاور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بوده‌اند سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33548
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

کرونا :

نظارت فدراسیون بر داوری ها در این مرحله اهمیت دارد

براساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگاران پیش از دیدار با تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : قبل از هر چیزی لازم می‌دانم به همه مردم استان و به خصوص مردم گچساران و اصحاب رسانه شهرستان که همیشه یار و یاور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بوده‌اند سال جدید را تبریک بگویم.

یزدی ادامه داد: بعد از تعطیلی که به بازیکنان تیم دادیم وضعیت بازیکنان خوب است و با یک روحیه مضاعف تمرینات تیم پیگیری شد

وی افزود: روحیه خوب بازیکنان به ما کمک کرد که تمرینات با نشاطی را داشته باشیم و بازیکنان با تمام وجود در حال تمرینات هستند.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بازیکنان ما در حال حاضر با آمادگی کامل برای دیدار با شاهین بوشهر لحظه شماری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تهران خاطرنشان کرد: کسب هر سه امتیاز در مقابل حریف بوشهری برای ما خیلی مهم است و این سه امتیاز می‌تواند سکویی برای ما برای رسیدن به لیگ یک باشد و این دیدار برای ما حائز اهمیت است.

یزدی تصریح کرد: ما با تیمی بازی داریم که از دو بازی خود چهار امتیاز دارد و ما باید این تیم را شکست دهیم که بتوانیم جایگاه خودمان را ارتقا دهیم.

یزدی اذعان کرد: با تمام احترامی که برای تیم خوب شاهین بوشهر قائل هستیم اما باید بگویم تیم نفت گچساران نه تنها از شاهین بوشهر بلکه از تمامی تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است.

این مربی شاغل در لیگ دسته دو عنوان کرد : اگر اتفاق خاصی در طول مسابقات نیفتد قطعا تیم نفت گچساران بعنوان تیم اول از این گروه صعود خواهد کرد.

یزدی گفت: مطمئن هستم اشتباهات داوری تعمدی نیست اما از فدراسیون فوتبال انتظار داریم داوران قوی و مسلطی برای تمام بازیهای این مرحله بگذارد زیرا در این مرحله همه بازیها حکم فینال را دارند و در سرنوشت همه تیم ها تاثیر گذار هستند.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: اگر قاضی مسابقه عدالت را در تمام جریان بازی داشته باشد قطعا تیم برتر میدان هستیم.

وی با یادآوری بازی قبلی تیم نفت گچساران در همدان خاطرنشان کرد: در دیدار در مقابل تیم همدانی در حالی که شرایط خوبی نبود اما تیم نفت نباید بازنده بازی می‌شد و تنها یک اشتباه داوری موجب شد که یک گل دریافت کردیم.

یزدی ادامه داد: به هواداران قول می‌دهیم ۳ امتیاز بازی قبل را در این بازی جبران خواهیم کرد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

یزدی در پاسخ این سوال که مشاهده می‌شود بازیکنان تیم نفت به راحتی کارت دریافت می‌کنند، گفت: قطعا ما با بازیکنانی که خارج از مسائل فنی کارت بگیرند برخورد خواهیم کرد و جریمه خواهیم کرد و این تصمیمی است که با مدیریت باشگاه گرفته‌ایم و بازیکنان ما باید بدانند حواسشان جمع باشد چرا که ما به تک تک بازیکنان در دیدارهای آینده نیاز داریم.

یزدی در پاسخ به این سوال که با توجه به این مرحله و امکان این وجود دارد در روز آخر به تفاضل گل بهتر نیاز داشته باشید و از این جهت چه برنامه‌ای برای مهاجمین در نظر دارید، تاکید کرد: قطعا ما با این موضوع فکر نخواهیم کرد و ما به این موضوع فکر می‌کنیم که بازی آخر ما کاملا تشریفاتی باشد و با خیال راحت دیدار آخرمان را انجام دهیم و هدف ما تنها کسب پیروزی در تمامی بازیها است

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان گفت : هواداران یار داوزدهم تیم نفت هستند و امیدواریم مانند همیشه در کنار تیم باشند و همچنان مانند گذشته با حوصله به تشویق تیمشان بپردازند چرا که این تشویق روحیه مضاعفی به تیم نفت می‌دهد و از سوی دیگر از لحاظ روحی و روانی کار را برای تیم مقابل سخت می‌کند و همه بازیکنان تا لحظه سوت پایان بازی به تلاششان برای کسب پیروزی ادامه خواهند داد

نظارت فدراسیون بر داوری ها در این مرحله اهمیت دارد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi