جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ظرفیت بالای کهگیلویه و بویراحمد در حوزه توسعه بوم گردی

به گزارش کرونا نیوز ، محمد علی فیاضی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق عشایری گچساران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت ها و تولیدات عشایری و آداب و رسومی که دارد دارای  پتانسیل خوبی در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی است. فیاضی با اشاره به شعار سال ۹۶ (اقتصاد مقاومتی، تولید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33510
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

کرونا :

ظرفیت بالای کهگیلویه و بویراحمد در حوزه توسعه بوم گردی

به گزارش کرونا نیوز ، محمد علی فیاضی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق عشایری گچساران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت ها و تولیدات عشایری و آداب و رسومی که دارد دارای  پتانسیل خوبی در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

فیاضی با اشاره به شعار سال ۹۶ (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) تاکید کرد: عشایر کهگیلویه و بویراحمد چه در حوزه اقتصاد مقاومتی و چه در حوزه تولید و اشتغال نقش برجسته ای دارند.

فیاضی از آمادگی سازمان میراث فرهنگی در راستای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به علاقه مندان بوم گردی در استان خبر داد و اظهار داشت: تسهیلات با بهره چهار درصد برای ایجاد اشتغال در زمینه بوم گردی وجود دارد.

وی افزود: مردم این استان می توانند از ظرفیت ارائه تسهیلات با هدف توسعه بوم گردی استفاده کنند.

مدیر کل دفتر همکاری و توافقات  ملی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی موضوع گسترش بوم گردی در مناطق عشایری کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به برخورداری  کهگیلویه و بویراحمد از عشایر، جنگل ها و ظرفیت های متعدد این پیشنهاد وجود دارد که مردم استان از تسهیلات ارائه شده استفاده کنند.

اقامتگاه بوم گردی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi