چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندارگچساران:افزایش آمار داوطلبین شوراهای شهر و روستا

  فرماندار گچساران در نشت اعضاء هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستانهای گچساران و باشت که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ،مدیر کل سیاسی و انتخابات استان ،کارشناسان حوزه آموزش ستاد در فرمانداری گچساران برگزار گردید با اشاره به آمار ثبت‌نام کننده پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

کرونا :

فرماندارگچساران:افزایش آمار داوطلبین شوراهای شهر و روستا

 

فرماندار گچساران در نشت اعضاء هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستانهای گچساران و باشت که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ،مدیر کل سیاسی و انتخابات استان ،کارشناسان حوزه آموزش ستاد در فرمانداری گچساران برگزار گردید با اشاره به آمار ثبت‌نام کننده پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ الی ۶ فروردین سالجاری تا پایان زمان اعلام شده تعداد ۴۷۴ نفر در فرمانداری شهرستان گچساران ثبت‌نام کردند.
فرماندار گچساران با اشاره به نامزدهای شورای اسلامی شهر دوگنبدان اذعان کرد: تعداد ثبت‌نام شدگان در مرحله پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان ۱۰۱ نفر است که از این تعداد ۱۴ نفر خانم و ۸۷ نفر آقایان هستند.
رحیمی با اشاره به مدرک تحصیلی ثبت‌نام شدگان در این دوره تصریح کرد: از این تعداد یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم، تعداد ۷۳ نفر دارای مدرک لیسانس و تعداد ۲۶ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک دکترا هستند.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: جوانترین نامزد این دوره ۲۸ ساله و مسن‌ترین نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، ۶۸ ساله است.
مقام ارشد اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به وضعیت تاهل نامزدهای شورای اسلامی شهر بیان کرد: از این تعداد ۷۵ نفر متاهل و تعداد ۲۶ نفر مجرد هستند.
رحیمی با بیان آماری در خصوص نامزدهای انتخابات دوره چهارم و دوره فعلی شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: در دوره قبل تعداد ۸۵ نفر نامزد دوره چهارم شورای اسلامی شهر شده بودند که در این دوره شاهد رشد ۹ درصدی نامزدهای شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.
فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به نامزدهای انتخابات شوراهای بخش مرکزی شهرستان گچساران گفت: در این دوره تعداد ۳۷۳ نفرثبت‌نام کردند.
رحیمی با اشاره به میانگین سنی ثبت‌نام شدگان پنجمین دوره شورای اسلامی روستا ابراز کرد: در این دوره جوانترین ۲۶ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۷۴ سال سن دارد.
وی به میزان تحصیلات نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای این شهرستان اذعان کرد: تعداد ۸۲ نفر دارای مدرک زیر دیپلم، ۱۲۲ نفر دارای مدرک دیپلم، ۳۹ نفر دارای مدرک فوق دیپلم، تعداد ۵۷ نفر دارای مدرک لیسانس و تعداد ۷ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و همچنین تعداد ۶۶ نفر دارای مدرک خواندن و نوشتن هستند.
این مسوول به وضعیت تاهل این نامزدها اشاره و اظهار کرد: از مجموع نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی روستا تعداد ۲۸۳ نفر متاهل و تعداد ۸۹ نفر مجرد هستند.
وی به جنسیت ثبت‌نام شدگان این دوره شورای اسلامی روستا اشاره و عنوان کرد: تعداد ۲۴ نفر خانم‌ها و تعداد ۳۴۹ نفر آقایان هستند.
فرماندار گچساران با اشاره به درصد افزایش نامزدهای شورای اسلامی روستا در شهرستان گچساران گفت: در دوره قبل تعداد ۲۲۶ نفر و در این دوره تعداد ۳۷۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که این افزایش رشد ۶۱ درصدی را داشته است.

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi