جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع ۲۸۵ تن پرتقال در ایام نوروز/ ۱۷۱۱ مورد بازرسی از ۲۸ اسفند

به گزارش کرونا نیوز ، سالار حسین پور بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۳۲ تن سیب در ایام نوروز توزیع شده است و بیشترین توزیع میوه ایام نوروزی در شهرستان بویراحمد با توجه به تقاضاها بوده است. حسین پور با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در تامین مرغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33459
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

کرونا :

توزیع ۲۸۵ تن پرتقال در ایام نوروز/ ۱۷۱۱ مورد بازرسی از ۲۸ اسفند

به گزارش کرونا نیوز ، سالار حسین پور بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۳۲ تن سیب در ایام نوروز توزیع شده است و بیشترین توزیع میوه ایام نوروزی در شهرستان بویراحمد با توجه به تقاضاها بوده است.

حسین پور با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در تامین مرغ گرم وجود ندارد تاکید کرد: ۲۴۵ تن مرغ در سطح شهرستان های استان توزیع شده است.

وی افزود: هر کیلو مرغ گرم با قیمت شناور ۷۴۰۰ تومان در بازار موجود است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۲۵۲ تن برنج دانه بلند ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلو ۳۸۰۰ تومان در شهرستان ها توزیع شده است.

وی افزود: ۴۰ تن برنج سفید نیز وارد بازار شده است.

حسین پور از وارد کردن یکهزار کیلو گوشت قرمز منجمد به بازار خبر داد و بیان داشت: استقبالی از توزیع گوشت قرمز منجمد نشده است.

حسین پور اظهار کرد: ۷۰ تن آرد مازاد بر سهمیه در اختیار خبازی ها قرار گرفته است و شیفت بندی هایی برای ارائه خدمات از ۷ صبح تا ۱۰ شب انجام شده است.

حسین پور با اشاره به انجام بازرسی از ۲۸ اسفند ماه به طور ویژه در استان ابراز داشت: از ۲۸ اسفند ماه تاکنون ۱۷۱۱ مورد بازرسی در استان انجام شده است.

وی افزود: ۷۳ پرونده با ۹۳ مورد تخلف در این حوزه  داشته ایم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: پرتقال و سیب در حال توزیع در استان از کیفیت بالایی برخوردار است.

منتقدان برجام مخالفان دولت هستند
دنبال کنید

تنظیم بازار

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi