جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افزایش ۱۵درصدی میزان تردد طی نوروز امسال در استان

به گزارش کرونا نیوز ، علی خوان پایه بعد از ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: میزان کل تردد در ۱۰ مقطع و ۱۰ محور در چند روز اخیر ۹۲۶ هزارو ۷۲۲ وسیله نقلیه است. خوان پایه با بیان اینکه میزان تردد وسایل نقلیه در مدت مشابه سال قبل ۷۳۶

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33451
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

کرونا :

افزایش ۱۵درصدی میزان تردد طی نوروز امسال در استان

به گزارش کرونا نیوز ، علی خوان پایه بعد از ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: میزان کل تردد در ۱۰ مقطع و ۱۰ محور در چند روز اخیر ۹۲۶ هزارو ۷۲۲ وسیله نقلیه است.

خوان پایه با بیان اینکه میزان تردد وسایل نقلیه در مدت مشابه سال قبل ۷۳۶ هزارو ۸۶۶ مورد بوده است تاکید کرد: میزان تردد در این مدت ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

خوان پایه با اشاره به اینکه بیشترین جریان تردد در روزهای دوم  فروردین ۹۶ و بیست و ششم اسفند ۹۵ با ۱۱۶ هزارو ۶۰۰ تردد بوده است افزود: پرترددترین محور طی  دو سال اخیر محور بابا میدان به گچساران است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با بیان اینکه بیشترین سرعت متوسط در سال گذشته ۷۴ کیلومتر بوده است گفت: بیشترین سرعت متوسط در سال جاری ۹۲ کیلومتر است.

وی افزود: این میزان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

خوان پایه بیان کرد: ساعت اوج تردد بین ۱۷ تا ۱۹ است

حملو نقل قزوین

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi