یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره مندی ۲۳۵۰۰ خانوار شهری شهرستان گچساران از گاز

به گزارش کرونا نیوز ، رحمان خادم بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تکمیل عملیات گاز رسانی به شهرستان گچساران شهر دوگنبدان و ۶۲ روستای واجد شرایط شهرستان گچساران تحت پوشش گاز رسانی قرار گرفته اند. خادم با بیان اینکه ۹۱ هزارو ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری در گچساران تحت پوشش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33439
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

کرونا :

بهره مندی ۲۳۵۰۰ خانوار شهری شهرستان گچساران از گاز

به گزارش کرونا نیوز ، رحمان خادم بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تکمیل عملیات گاز رسانی به شهرستان گچساران شهر دوگنبدان و ۶۲ روستای واجد شرایط شهرستان گچساران تحت پوشش گاز رسانی قرار گرفته اند.

خادم با بیان اینکه ۹۱ هزارو ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری در گچساران تحت پوشش گازرسانی قرار دارند تاکید کرد: ۲۳ هزارو ۵۰۰ خانوار شهری در این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.

وی تعداد خانوار روستایی تحت پوشش گازرسانی این شهرستان را شش هزارو ۶۰۵ خانوار عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزارو ۱۰۰ نفر از جمعیت روستایی شهرستان گچساران از نعمت گاز برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به  میزان شبکه اجرا شده در این شهرستان افزود: تاکنون ۷۱۳ کیلومتر شبکه در این شهرستان کار شده است.

خادم اظهار کرد: ۲۲ هزارو ۱۸۳ انشعاب در این شهرستان نصب شده است.
 

شرکت گاز

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , 30 اردیبهشت 1396 - 17:27

خدا قوت
موفق باشید

logo-samandehi