دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

معاون سیاسی استاندار از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گچساران بازدید کرد

 به گزارش کرونا نیوز ,؛ دکتر فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گچساران  بازدید کرد. دکتر محمدی ضمن حضور در فرمانداری و تبریک سال نو به دست اندر کاران ستاد انتخابات در جریان روند ثبت نام از داوطلبان قرار گرفت. وی در این دیدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33423
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

کرونا :

معاون سیاسی استاندار از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گچساران بازدید کرد


 به گزارش کرونا نیوز ,؛ دکتر فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گچساران  بازدید کرد.

دکتر محمدی ضمن حضور در فرمانداری و تبریک سال نو به دست اندر کاران ستاد انتخابات در جریان روند ثبت نام از داوطلبان قرار گرفت.

وی در این دیدار با قدردانی از خدمات و تلاشهای فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان گچساران ، ابراز امیدواری کرد مردم شریف استان همراه با مردم سایر مناطق کشور  با حضور گسترده در پای صندوق های رأی حماسه عظیم سیاسی دیگری را خلق نمایند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان گچساران نیز ضمن ارائه گزارش کرونا نیوز از روند ثبت نام داوطلبین ،در این دیدار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حضور حداکثری مردم خبر داد.

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi