شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه برای جامعه انجام شود

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مراسم یوم الله ۱۲ فروردین افزود: با توجه به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گسترش فرهنگ و سبک زندگی ایشان برای جامعه با برگزاری برنامه هایی شایسته این ایام نیاز است. خاضع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

کرونا :

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه برای جامعه انجام شود

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مراسم یوم الله ۱۲ فروردین افزود: با توجه به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گسترش فرهنگ و سبک زندگی ایشان برای جامعه با برگزاری برنامه هایی شایسته این ایام نیاز است.

خاضع با بیان اینکه بشریت باید حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی خود در جامعه قرار دهند تاکید کرد: زنان نقش بسیار مهمی در گسترش تربیت نیروی انسانی و دیگر ابعاد فرهنگی جامعه دارند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش  امنیت اخلاقی در جامعه بیان داشت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب امنیت فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در جامعه را افزایش می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد فضا سازی شهری، تزئینات شهری و ظرفیت سازی برای شناخت بیشتر و بهتر از شخصیت والای حضرت فاطمه(س) را لازم دانست.

خاضع با اشاره به قرار گرفتن روز بزرگ جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین گفت: این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی و آگاه سازی بیشتر نسل جوان نسبت به ظرفیت محتوایی و جوانب انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: روز جمهوری اسلامی روز تثبیت و استقرار نظام است و روزی است که باید ارزش ها و ظرفیت های آن تبیین شود.

وی افزود: متولیان اقدامات لازم در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و یوم الله ۱۲ آبان را انجام دهندـ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi