یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب ۹۱ درصدی اسناد خزانه در استان/ تخصیص ۹۴.۸ درصدی اعتبارات سایر

به گزازش حسن نورورزی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: در سال جاری استان برای اولین بار اسناد خزانه بند (ز) را تجربه کرد و جز ۳ استانی قرار گرفتیم که جذب ۹۱ درصدی این اسناد را داشتیم. نوروزی با بیان اینکه تخصیص های سال آینده از نوع صکوک اجاره،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33253
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

کرونا :

جذب ۹۱ درصدی اسناد خزانه در استان/ تخصیص ۹۴.۸ درصدی اعتبارات سایر

به گزازش حسن نورورزی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: در سال جاری استان برای اولین بار اسناد خزانه بند (ز) را تجربه کرد و جز ۳ استانی قرار گرفتیم که جذب ۹۱ درصدی این اسناد را داشتیم.

نوروزی با بیان اینکه تخصیص های سال آینده از نوع صکوک اجاره، اسناد خزانه اسلامی و اوراق مشارکت است تاکید کرد: دستگاه هایی که نتوانند روش استفاده از این موارد را اجرا کنند با مشکلات در تخصیص روبه رو می شوند.

نوروزی گفت: در سال جاری حقوق مصوب در سطح استان ۸۵ میلیارد  تومان بود که تاکنون  ۱۰۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بند واو به استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: میزان تخصیص بند واو به استان ۱۹ درصد بیشتر از حقوق مصوب سطح استان است و دولت اضافه بر ۱۰۰ درصد حقوق ۱۹ درصد نیز اضافه تامین کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به اینکه اعتبارات سایر هزینه ای استان ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود،  از تخصیص ۹۴.۸ درصدی اعتبارات سایر به استان خبر داد.

نوروزی گفت: اعتبارات عمرانی توزیع شده کشور در بین استان ها در سال جاری ۱۳.۵ درصد بود و این میزان برای سال آینده به ۳۴ درصد رسیده است.
 

نوروزی برنامه و بودجه

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi