یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مانور سراسری تیم خدمات سفر استان در یاسوج برگزار شد

به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: خدمات سفر در تمام طول سال فعال است و بخاطر نوروز فعالیت های این ستاد دوچندان شده است. نیک اقبالی با بیان اینکه جلسات متعدد و منظمی در راستای برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33243
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

کرونا :

مانور سراسری تیم خدمات سفر استان در یاسوج برگزار شد

به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: خدمات سفر در تمام طول سال فعال است و بخاطر نوروز فعالیت های این ستاد دوچندان شده است.

نیک اقبالی با بیان اینکه جلسات متعدد و منظمی در راستای برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در استان انجام شده است بیان داشت: مانور سراسری تیم خدمات سفر استلن در یاسوج برگزار شد و دستگاه ها برای این مدت اعلام آمادگی کردند.

نیک اقبالی به ظرفیت های جدید مانند اضافه شدن اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: استان در حد توان آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران نوروزی را دارد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به تبادل فرهنگی اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان به عنوان خط مقدم و ستادی تبادل فرهنگی استان فرهنگ غنی، زیبا و مهمان نوازی استان را به گردشگران نشان دهند تا یک برخورد زیبا و شایسته شأن استان را شاهد باشیم.

نیک اقبالی گفت: برای اسکان مسافران از ظرفیت هایی مانند مدارس در سطح بندی متفاوت، هتل ها، مهمان سراها، آپارتمان ها و خانه های مسافر ساماندهی شده استفاده می شود.

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: ممکن است در مواقع ضروری از ظرفیت سالن های ورزشی، حسینیه ها، مساجد و اماکن سرپوشیده استفاده کنیم.

نیک اقبالی با اشاره به انتخاب شعار کهگیلویه و بوبراحمد مقصد جدید گردشگری گفت: در جشنواره سراسری سال ۹۵ توسط رئیس میراث فرهنگی کشوری عنوان شد که کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری است.

نیک اقبالی گفت: حفاری ها و جاده سازی ها طی این مدت در استان ممنوع است.

سرنوشت یارانه‌ها در سال ۹۷ چه خواهد شد؟
دنبال کنید

پژمان نیک اقبالی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi