چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فانوس زاگرس : تلاش جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای توجیه شکست

جبهه مردمی انقلاب اسلامی که به تازگی تشکیل شده است اگر چه خود را جدا از پایداری ها و احمدی نژادی ها می داند اما ادبیات آنان در همین مدت کم نشان داده است فرق چندانی با آنان نداشته بلکه شاید تکامل یافته تر هم باشد. با اینکه تنها اولین گام پیش ثبت نام انتخابات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33227
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

کرونا :

فانوس زاگرس : تلاش جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای توجیه شکست

جبهه مردمی انقلاب اسلامی که به تازگی تشکیل شده است اگر چه خود را جدا از پایداری ها و احمدی نژادی ها می داند اما ادبیات آنان در همین مدت کم نشان داده است فرق چندانی با آنان نداشته بلکه شاید تکامل یافته تر هم باشد.

با اینکه تنها اولین گام پیش ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان دولت آغاز شده است، شاخه گچساران این تشکل سیاسی در بیانیه ای عجیب از همین ابتدا اصل صحت این انتخابات را با حمله به نماینده گچساران و باشت و اعضای هیات برگزاری آن زیر سوال و قصد شبهه سازی دارد.

همانگونه که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند :ساز و کار انتخابات در کشور ما جای هیچ گونه تقلبی را نمی دهد و در حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز بارها ایراد فرمودند.

اکنون چرا این تشکل سیاسی که خود را رهروان ولایت نیز می دانند اینگونه فضای تردید و شبهه را پیرامون انتخابات پیش روی براه می اندازند جای سوال دارد.

آیا این تشکل سیاسی در راستای فرار از شکست دیگری دست به انتشار اینگونه بیانیه ها را دارد؟

آیا مجری برگزاری انتخابات دوره قبل دولت پاک دستان مورد حمایت اکثریتی جبهه مردمی انقلاب اسلامی نبود که پیرامون آن انتخابات اینگونه قضاوت می کنند؟

آیا تخریب نماینده گچساران و باشت دردستور کار است؟

آیا در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در هر سه حوزه استان که همین فرمانداران کنونی آن را برگزار کردند صحت آن توسط شورای نگهبان تایید نشد؟خصوصا در حوزه بویراحمد و دنا که تیمی از شورای نگهبان مرکز کشور آمد و هیچ گونه تقلبی را تایید نکرد و در حوزه گچساران و باشت نیز انتخابات و صیانت از آراء مردم به خوبی محقق شد.

فرماندار گچساران آغاز سی و هشتیمن بهار آزادی انقلاب اسلامی را تبریک گفت+متن پیام
دنبال کنید

آیا اگر برعکس شود و اصلاح طلبان چنین بیانیه ای را منتشر کنند همین جبهه فوق با چه ادبیاتی به آنان حمله ور خواهند شدو چه برچسب هایی را بر آنان خواهند زد؟

آیا بهتر نیست اصولگرایان برای توجیه شکستهای خود دست از اینگونه اظهارات و تردیدافکنی ها بردارند و ریشه شکست های خود را در گفتمان خود بیابند؟

آیا نهادینه کردن این موضوع که اگر ما رای نیاوریم انتخابات مشکل داشته است منصفانه است؟
در پایان باید گفت ناامید کردن مردم و ایجاد فضای تردید به دلایل اهداف سیاسی و حزبی مطلوب کشور نیست.

مخاطب فانوس زاگرس

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi