دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمی فرماندار گچساران با کارکنان در آستانه سال نو/تاکید بر تلاش برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم

به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز و در آخرین روزهای سال ۹۵ ودر آستانه فرارسیدن سال نو ؛ نشست صمیمی فرماندار گچساران با کارکنان فرمانداری در محل سالن جلسات برگزار گردید. عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و خدمات همکاران در طول یک سال گذشته وجود روحیه همکاری،تعامل و تلاش کارکنان فرمانداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33224
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

کرونا :

نشست صمیمی فرماندار گچساران با کارکنان در آستانه سال نو/تاکید بر تلاش برای  برگزاری انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم
به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز و در آخرین روزهای سال ۹۵ ودر آستانه فرارسیدن سال نو ؛ نشست صمیمی فرماندار گچساران با کارکنان فرمانداری در محل سالن جلسات برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و خدمات همکاران در طول یک سال گذشته وجود روحیه همکاری،تعامل و تلاش کارکنان فرمانداری و مجموعه مدیران شهرستان را باعث کسب موفقیت و انجام امورات مختلف دانست.
فرماندار گچساران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و میهمان پذیر بودن شهرستان اظهار داشت :باید در کنار آماده نمودن زیرساختها و برگزاری برنامه زمانبندی انتخابات زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسافرین را فراهم و رصد نماییم .
وی افزود: تکریم گردشگران و میهمانان نوروزی، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر، بررسی مشکلات رفاهی، اقامتی، سیاست‌گذاری به منظور خدمات بهتر، انسجام تمام دستگاه‌ها و همچنین معرفی هرچه بهتر آثار تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی شهرستان باید در دستور کار متولیان و اعضاء ستاد خدمات سفر قرار بگیرد.
فرماندار گچساران ابراز داشت :باید سیاست و رویکرد مسئولین شهرستان و ستادهای خدمات سفر و همچنین ستاد انتخابات رقم زدن نوروزی متفاوت در سال ۹۶ برای  گردشگران و زائرین نورزی باشد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که کار کردن در وزارت کشور سختی کار خاص خودش را دارد اظهار داشت :همزمانی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ایام تعطیلات و نوروز باستانی باعث شده است تا در کنار رسیدگی به خانواده زمینه برگزاری انتخاباتی با شور و شعور را فراهم نماییم .
وی ابراز داشت :هدف همه ما فراهم آوردن بستر مناسب در جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند،پرشور با حضور حداکثری مردم است و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست .

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi