یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نرخ مشارکت اقتصادی زنان استان به ۱۴.۹ درصد در سال ۹۵ رسید

به گزارش کرونا نیوز ، فریبا رحمان پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: طبق آخرین آمار نرخ مشارکت اقتصادی زنان در سال جاری افزایش داشته و به ۱۴.۹ درصد رسیده است و این موضوع مهمی محسوب می شود. رحمان پور تاکید کرد: نرخ مشارکت اقتصادی زنان  در سال قبل ۱۳.۳

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33203
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

کرونا :

نرخ مشارکت اقتصادی زنان استان به ۱۴.۹ درصد در سال ۹۵ رسید

به گزارش کرونا نیوز ، فریبا رحمان پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: طبق آخرین آمار نرخ مشارکت اقتصادی زنان در سال جاری افزایش داشته و به ۱۴.۹ درصد رسیده است و این موضوع مهمی محسوب می شود.

رحمان پور تاکید کرد: نرخ مشارکت اقتصادی زنان  در سال قبل ۱۳.۳ درصد بود.

رحمان پور اظهار کرد: افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان نشان از توجه دولت یازدهم به نقش و جایگاه زنان است.

وی افزود: امید است در سال ۹۶ شاهد حضور فعال تر و موثر تر زنان در عرصه های مختلف جامعه باشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: ابتدا و انتهای سال ۹۵ مزین به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بود و گام های موثری در راستای شناساندن جایگاه ایشان به نسل امروزی و تلاش هایی برای  مقام زن و الگو گیری از شخصیت  حضرت فاطمه(س) انجام شد.

رحمان پور با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی خانواده  خواستار اختصاص یک ساعت ورزش در روزهای زوج در پارک بانوان یاسوج به بانوان شد.

وی افزود: در سال جاری مدیران همکاری هایی در حوزه زنان داشتند اما همکاری بیشتر و بهتر مدیران  در برنامه های حوزه زنان و جلسات بخصوص کارگروه زنان و خانواده که مهمترین مرجع رسیدگی به مسائل زنان است لازم است.

رحمان پور گفت: نیاز است تجلیل و تقدیر شایسته از بانوان شاغل ادارات بخصوص مشاورین امور بانوان که به عنوان یک بازوی اجرایی ما در ادارات هستند انجام شود.

فریبارحمان پور

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi