شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است/ لزوم همکاری دستگاه ها

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: در مدت باقی مانده تا زمان انتخابات مهمترین اولویت برگزاری انتخابات متناسب با شرایطی است که نظام به دنبال آن است. محمدی با بیان اینکه انتخابات دستاوردها و پیامدهایی در سطح داخلی و بین المللی دارد تاکید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33167
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

کرونا :

انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است/  لزوم همکاری دستگاه ها

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: در مدت باقی مانده تا زمان انتخابات مهمترین اولویت برگزاری انتخابات متناسب با شرایطی است که نظام به دنبال آن است.

محمدی با بیان اینکه انتخابات دستاوردها و پیامدهایی در سطح داخلی و بین المللی دارد تاکید کرد: انتخابات به عنوان آبروی نظام است و دنیا چشم به انتخابات ما دوخته است و ما نیز به اهمیت آن واقف هستیم.

محمدی گفت: ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ و ۸۶ شوراهای اسلامی شهر و روستا بر این موضوع تاکید دارند که تمام امکانات دستگاه ها شامل نیروی انسانی، تجهیزات، خودرو و وسایل بر اساس نیاز فرمانداران و ستاد انتخابات در اختیار مجموعه برگزار کننده قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: لازم است دستگاه ها کمک کنند که بتوانیم در کمال آرامش، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری متناسب با شأن نظام انتخابات را برگزار کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه مسئله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان جدی است اظهار کرد: شرایط در برخی نقاط استان سخت است و لازم است با نظارت ها و فعالیت ها ی لازم نسبت به کنترل وضعیت اقدام کرد و شرایط امن و سالم برای مردم استان و گردشگران ایجاد کرد

فتاح محمدی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi