دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار گچساران به تیم هندبال نفت و گاز گچساران

متن پیام به شرح زیر است                                                     بسمه‌تعالی   بار دیگر جوانان غیرتمند این خطه با درخشش در میادین ورزشی افتخاری دیگر برای این دیار به ثبت رسانده و با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال آقایان کشور شادی را برای علاقمندان به ورزش و مردم  به ارمغان آوردند. خبر مسرت بخش افتخارآفرینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

کرونا :

پیام تبریک فرماندار گچساران به تیم هندبال نفت و گاز گچساران

متن پیام به شرح زیر است
 
                                                  بسمه‌تعالی
 
بار دیگر جوانان غیرتمند این خطه با درخشش در میادین ورزشی افتخاری دیگر برای این دیار به ثبت رسانده و با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال آقایان کشور شادی را برای علاقمندان به ورزش و مردم  به ارمغان آوردند.
خبر مسرت بخش افتخارآفرینی جوانان غیور و ورزشکار تیم هندبال نفت و گاز گچساران و کسب مقام نائب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور که معنا بخش همت و تلاش جوانان غیور شهرمان می‌باشد،موجب خوشحالی و مسرت اینجانب گردید.
بام نفتی ایران که دارای استعدادها و پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف بوده  ، مطمئنا از این پیروزی و قهرمانی خوشحال بوده و مردمان این دیار نفت خیز بویژه ورزش دوستان به وجود چنین جوانانی مفتخر و امیدوار به آینده درخشان فرزندان خود  بوده و همواره یاری گر آنها خواهند بود.
اینجانب به عنوان یکی از علاقه مندان توسعه ورزش شهرستان ،کسب عنوان نائب قهرمانی تیم هندبال نفت و گاز گچساران را در مسابقات لیگ برتر کشور و راهیابی این تیم پر افتخار به بازیهای آسیایی را که در کمال شایستگی برای آن باشگاه حاصل شد، به همه دست اندرکاران این تیم ورزشی اعم از کادر فنی،بازیکنان ،مربیان ،سرپرستان ، حامیان ،مجموعه شرکت نفت و بخصوص مردم شریف و جامعه ورزشی شهرستان گچساران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم کسب این موفقیت در آستانه فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های پیاپی و در زمینه های مختلف علمی ،فرهنگی،هنری و غیره و شادمانی‌های مستمر برای مردم عزیزگچساران باشد.


                                                  عبدالرحیم رحیمی
                                         فرماندار شهرستان گچساران

 

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد مشارکت وخدمت در امر تعلیم و تربیت را مقدس دانست
دنبال کنید

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi