پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین جشنواره بانوی آفتاب در یاسوج برگزار می شود

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری وشورای اسلامی شهر یاسوج؛ زهرا زمانی افزود: این جشنواره با همکاری شورای اسلامی وشهرداری یاسوج با هدف معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن ومادر برگزار می شود. وی اظهار داشت: محتوای این جشنواره براساس تکریم بانوان ، حل و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33139
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۲۲

کرونا :

نخستین جشنواره بانوی آفتاب در یاسوج برگزار می شود

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری وشورای اسلامی شهر یاسوج؛ زهرا زمانی افزود: این جشنواره با همکاری شورای اسلامی وشهرداری یاسوج با هدف معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن ومادر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: محتوای این جشنواره براساس تکریم بانوان ، حل و فصل  بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وتاکید براهمیت وتوجه به نقش همسری و مادری است.

دبیر نخستین جشنواره بانوی آفتاب یاسوج گفت: صرفه جویی و ساده زیستی خانواده ،عفاف وحجاب، توجه به نقش بانوان، نقش بانوان در حل و فصل خانواده و تربیت فرزندان، نقش حجاب در سلامت روانی خانواده  و گذشت از محورهای این جشنواره بانوی آفتاب است.

زمانی افزود: مدیحه سرایی، برگزاری آیین های شاد و متنوع ویژه بانوان ، اهداء بسته های فرهنگی و … از جمله برنامه های جشنواره بانوی آفتاب است.

وی تصریح کرد: شخصیت زهرای اطهر که مجموعه ارزش های بانوی مسلمان است می تواند زیباترین و پر جاذبه ترین ترسیم از زن را در دیدگاه همه زنان مخصوصا زنان مسلمان قرار دهد.

وی بیان کرد: روز زن باید روزی باشد که زنان جامعه ما از شخصیت والای فاطمه (س ) الگو بگیرند زیرا زنان ما دارای ارزش ، استعداد و درخشندگی های والایی هستند.

زهرا زمانی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi