دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد/دولت تدبیر و امید خدمات ماندگاری در شهرستان انجام داد

  به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولین ادارات برگزار گردید اظهار داشت :با توجه به درپیش بودن برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و حساسیت این انتخابات همه باید جهت حضور با شکوه و حداکثری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33129
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

کرونا :

فرماندارگچساران از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد/دولت تدبیر و امید خدمات ماندگاری در شهرستان انجام داد
 
به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولین ادارات برگزار گردید اظهار داشت :با توجه به درپیش بودن برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و حساسیت این انتخابات همه باید جهت حضور با شکوه و حداکثری مردم تلاش کنیم .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صدوقهای رأی برای اقتدار و تقویت جایگاه نظام در مجامع جهانی تصریح کرد: این فرمانداری دردوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان و امین و امانتدار رأی مردم تلاش خواهد کرد.
وی ضمن تاکید بر خودداری از تبلیغات زود هنگام توسط داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت :عملکرد نامزدها رصد خواهد شد و در بررسی تایید صلاحیت ها لحاظ خواهد شد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که تمام افرادی که قصد ثبت نام به عنوان داوطلبی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند می توانند به پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مراجعه و اقدام لازم را برای دریافت گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) به عمل آورند.
وی ابراز داشت :با تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران اداری و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان انشاء الله انتخاباتی با حضور حداکثری و پرشور و بدون حاشیه در شهرستان گچساران برگزار خواهیم کرد.
عبدالرحیم رحیمی خدمات دولت تدبیر و امید را خدماتی ماندگار در شهرستان خواند و اظهار داشت :در حوزه راهسازی وگسترش راههای مواصلاتی و همچنین گاز رسانی به تمامی روستاهای شهرستان،آبرسانی به اراضی کشاورزی دشتهای امام زاده جعفر،خان احمد،دشت مور که یا بهره برداری و یا در حال انجام کارهای اجرایی می باشد گوشه ای از خدمات دولت در شهرستان می باشد.
فرماندار گچساران با اشاره به فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بحث مسافرین نوروزی شهرستان اظهار داشت :شهرستان گچساران هم به لحاظ گردشگری و هم به لحاظ زائرپذیر بوده بواسطه حرم مطهر بی بی حکیمه خاتون (س)هر ساله پذیرای چندین هزار مسافر و گردشگر می باشد که باید مسئولین در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند .
رحیمی خدمات رسانی به زائرین حرم بی بی حکیمه خاتون (س) را از وظایف مسئولین برشمرد و خواهان آماده نمودن زیرساختهای لازم برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل برای این عزیزان شد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه از مسئولینی که در جریان بازسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان فعالیت داشتند تجلیل بعمل آمد.


 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi