یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیروزی در نخستین دیدار دور دوم بسیار با ارزش است/ همدلی مقدمه صعود

  براساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی پس از پایان مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و هف سمنان در جمع خبرنگاران افزود: بازی بسیار مهمی داشتیم و با وجود موقعیت های بسیار زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه تنها یک گل وارد دروازه هف کردیم. یزدی تصریح کرد: از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33099
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

کرونا :

پیروزی در نخستین دیدار دور دوم بسیار با ارزش است/ همدلی مقدمه صعود

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی پس از پایان مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و هف سمنان در جمع خبرنگاران افزود: بازی بسیار مهمی داشتیم و با وجود موقعیت های بسیار زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه تنها یک گل وارد دروازه هف کردیم.

یزدی تصریح کرد: از دست دادن یک پنالتی با ارزش توسط بازیکن با تجریه و کاپیتان تیم ما بسیار نگران کننده بوده اما باید قبول کنیم فشار روحی بالا در این بازی کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

وی اظهارداشت: از دست دادن پنالتی برای هر بازیکن بزرگی اتفاق می افتد که اینبار برای فرشید علیزاده اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: ما امروز موقعیت های زیادی را وارد دروازه هف نکردیم که اگر این موقعیت ها به گل تبدیل می شد بی شک تیم ما هفت گل به تیم مهمان زده بود.

یزدی بیان کرد: در دقیقه ۸۶ بعد با تلاش مضاعف توسط بازیکن تعویضی سهیل صالحی یک گل وارد درواز هف سمنان شد و توانستیم حریف را با نتیجه یک بر صفر شکست دهیم.

وی تاکید کرد: امروز در این بازی ما نتیجه همدلی مردم یک شهر را دیدیم از نمانیده مردم گچساران و باشت در مجلس، مدیرعامل شرکت که نماینده کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بود و هواداران همیشگی این تیم این نتیجه شیرین را رقم زد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: بی شک همراهی و همدلی همه موجب می شود تا مسیر صعود به لیگ دسته اول برای این تیم هموارتر شود.

یزدی در پایان از مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران ، بازیکنان و همکاران خود در کادر فنی و همه مردم گچساران برای حمایت و همکاری همه جانبه قدردانی کرد.

پیروزی در نخستین دیدار دور دوم بسیار با ارزش است/ همدلی مقدمه صعود

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi