پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهداء

 به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان طی پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهداء را تبریک گفت . متن پیام فرماندار به شرح ذیل است : بسم رب الشهداء و الصدیقین     امام خمینی(ره): «بنیاد شهید، از همه بنیادها افضل است؛ برای اینکه شهید از همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33089
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

کرونا :

پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهداء
 به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان طی پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهداء را تبریک گفت .
متن پیام فرماندار به شرح ذیل است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 
 
امام خمینی(ره): «بنیاد شهید، از همه بنیادها افضل است؛ برای اینکه شهید از همه افراد افضل است. خدمت در بنیاد شهید، در رأس خدمت‌هاست».
سلام بر ارواح طیبه شهداء،شهیدانی که تا ابد نام و یاد پر افتخارشان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشهه ا با عظت و عظمت خواهد ماند ودرود بر خانواده های معظم و معززشان که درس صبر و وفاداری را بهترین وجه تفسیر نمودند.
آنچه از شکوه ایمان و رستگاریِ آزاد بودن در سینه پاک روزگارمان جاری است، از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی شهداست.
شهادت جان نثاری در راه ارزشهاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب اسلامی وظیفه اصلی مردم و مسئولین است .
بزرگداشت شهداء و تجلیل از مقام شامخ آنها در حقیقت بزرگداشت ایمان،عشق و حماسه ،شجاعت و کرامت انسانی و باعث تدام انقلاب اسلامی است .
به راستیکه سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی به برکت خون شهداء ،جانفشانی ایثارگران و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است .
اهتمام خاص دولت تدبیر و امید به جامعه ی عزیز شاهد و ایثارگر در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ،وظیفه و رسالت کارگزاران این دولت را سنگین تر نموده و انتظار از کلیه عزیزانی که توفیق خدمت گزاری به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را دارند ،این است که با جدیت و پشتکار ،فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمرده و از هیچ گونه تلاشی در راستای ادای دین به این قشر جان برکف جامعه فروگذار ننمایند.
اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر مقام عظمای ولایت و تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مدد و عنایت ویژه شهدا، اکسیر موثر در انجام وظیفه همه خادمان در این نهاد آرمانی و انقلابی گردد.
عبدالرحیم رحیمی
فرماندار شهرستان گچساران
 

ملک حسینی : قدرت مصادره شده به نفع دشمن نهایت ذلت جامعه پهلوی بود
دنبال کنید

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi