شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۶۵۰ میلیون متر مکعبی آب از بخش کارون به استان

به گزارش کرونا نیوز ، غلام محمد زارعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی بویراحمد افزود: مشکل تخصیص آب در حوزه  های جنوبی استان حل شده است و در حوزه های شمالی استان نیز توافقاتی با وزارت نیرو برای تخصیص آب از بخش کارون در حال انجام است. زارعی همکاری و تلاش آب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33033
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

کرونا :

تخصیص ۶۵۰ میلیون متر مکعبی آب از بخش کارون به استان

به گزارش کرونا نیوز ، غلام محمد زارعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی بویراحمد افزود: مشکل تخصیص آب در حوزه  های جنوبی استان حل شده است و در حوزه های شمالی استان نیز توافقاتی با وزارت نیرو برای تخصیص آب از بخش کارون در حال انجام است.

زارعی همکاری و تلاش آب منطقه ای استان برای دریافت این تخصیص را لازم دانست.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تخصیص آب در استان یک موضوع روشن و شفاف است و آب به عنوان یکی از ظرفیت های توسعه استان محسوب می شود.

زارعی با بیان اینکه مسئله تخصیص آب در گذشته مطرح نبوده است تاکید کرد: این موضوع در سال های اخیر و با توجه به وضعیت آب  در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه در چند سال اخیر در کشور با کاهش نزولات جوی و  کاهش منابع آب زیرزمینی روبه رو بوده ایم گفت: با توجه به اینچنین مسائلی آب به سمت جیره بندی حرکت کرد و این مسئله در حوزه های مختلف مصرف آب حتی مصرف عمومی نیز وجود دارد.

وی افزود: سهمیه بندی آب در حوزه های مختلف کشاورزی، شرب و صنعت انجام گرفته است.

سد آبی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi