یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دور دوم هر بازی برای ما حکم فینال دارد

بر اساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگاران پیش از بازی با تیم هف سمنان افزود :به لطف خدا و تلاش همه مجموعه تیم توانستیم به برنامه ای که از قبل برنامه ریزی شده بود و هدف اولیه باشگاه بود که همان صعود به دور دوم بوددست پیدا کنیم اما قطعا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32997
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

کرونا :

در دور دوم هر بازی برای ما حکم فینال دارد

بر اساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگاران پیش از بازی با تیم هف سمنان افزود :به لطف خدا و تلاش همه مجموعه تیم توانستیم به برنامه ای که از قبل برنامه ریزی شده بود و هدف اولیه باشگاه بود که همان صعود به دور دوم بوددست پیدا کنیم اما قطعا اهداف مهم تر و بزرگتری داریم.

یزدی تصریح کرد : با توجه به شرکت در مسابقات جام حذفی و سطح دو کشور زیرا تعریف لیگ یعنی همه تیم ها با همدیگر رقابت کنند اما در ایران چیزی مشخص نیست که نمونه ی بارز آن اضافه کردن یک تیم به گروه ما از هفته دوم و همچنین برخوردهای سلیقه ای که فصل گذشته در دوره ی دوم اجازه یارگیری به تیم ها را میدادند ولی امسال مجوز این کار را ندارند.که امیدوار هستیم این سلیقه ها از بین برود و قائده و قانون جایگزین این مسئال شود.

یزدی درخصوص میزان آمادگی بازیکنان تیمش اذعان کرد : از لحاظ شرایط وضعیت خوبی داریم و جای نگرانی نیست مجموعه نفراتمان خوب هستند و علیرغم اینکه اجازه اضافه کردن بازیکن جدید به جای بازیکن مصدوم را ندارند ولی تیم ما شرایط خوبی دارد و نفرات جایگزین با کیفیتی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از مصدومیتی که گریبانگیر مهاجم تیمش شد ابراز تاسف کرد و افزود : بابت مصدومیت محمد رضا مظاهری ناراحت شدیم زیرا این بازیکن از همه لحاظ در خدمت تیم بود و امیدواریم زودتر از موعود مصدومیتش بتواند به فوتبال برگردد و همچون گذشته هم برای خودش و هم برای فوتبال شهرش تاثیر گذار باشد.

یزدی درباره بازی با تیم هف سمنان اظهار داشت : بازی روز جمعه با هف سمنان یک بازی حیاتی است و با شروع تمرینات مان در دور جدید کاملا آماده و مهیا هستیم تا در اولین بازیمان در این مرحله که در حضور هواداران همیشگی و پرشورمان برگزار می شود این تیم را شکست دهیم.

وی خاطر نشان کرد : نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و به راهکارهای استفاده از نقاط ضعف حریف کاملا واقف هستیم تا اینکه بتوانیم اولین سه امتیاز در دور دوم که قطعا مهمترین سه امتیاز ما خواهد بود بدست آوریم.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور در خصوص شناخت از تیم های همگروه در دور دوم گفت :به طور حتم شناخت کاملی از این تیم ها نداریم زیرا در گروه های دیگری بودند و تنها از تیم اروند شناخت کاملی داریم و از سایر تیم ها شناخت نسبی داریم که تا مسابقات بعدی به شناخت بهتری می رسیم.

یزدی یادآور شد : رقیبان خوب و سر سختی هستند اما تیم ما هم سطح بالاتری از دسته دو دارد و امیدوارم این اتفاق مهم که هم مردم شهر منتظر رخ دادن ان هستند اتفاق بیفتد و تیم نفت وگاز گچساران به لیگ یک صعود کند.

یزدی درباره نحوه قرعه کشی تیم ها که در این مرحله اکثر تیم های دور قبلی با یکدیگر همگروه شدند تصریح کرد :به دلیل حضور سه تیم از استان خوزستان و برای اینکه طوری برنامه ریزی شد که می خواستند برای هر سه تیم شانس قائل شوند در لحظه ی قرعه کشی یک تیم از این سه تیم به گروه مقابل منتقل شد تا هر سه تیم این استان شانس صعود به دسته یک را داشته باشند.

وی ادامه داد : این اتفاق که چهار تیم گروه های دوم و سوم باز هم بایکدیگر هم گروه شدند یک موضوع اتفاقی بود و از جهتی به دلیل شناخت آن تیم ها از یکدیگر هم میتواند امتیاز مثبت برای آنها شود.

یزدی قرعه تیم نفت و گاز گچساران در دور دوم را مطلوب توصیف کرد و افزود : به دلیل اینکه اولین بازی ما در خانه است که برای شروع مطلوب است و همچنین در بازی دوم که در تعطیلات بهار انجام می شود باز در خانه بازی داریم که مشکلات ایاب و ذهاب به شهر دیگری را نداریم که بطور حتم باید از این فرصت ها به نحو احسنت استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت : تمام مجموعه تیم و کادرفنی و مدیریت باشگاه برای ارائه بهترین فوتبال و بهترین عملکرد هم قسم شده ایم تا به هدفمان دست پیدا کنیم و همچنین حضور مردم خونگرم شهرستان گچساران و استان می تواند همانند دیدارهای مرحله قبلی کمک بسیار بزرگی برای موفقیت تیم ایجاد کند.

 

در دور دوم هر بازی برای ما حکم فینال دارد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi