شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش آموزشی تخصصی اعضای هیات های نظارت برانتخابات شوراها

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ظهر چهارشنبه در این همایش که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  و مسئولان استانی برگزار شد گفت: تاریخ صدور شروع فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۵ اسفند ماه توسط وزارت کشور اعلام می شود. محمدی با بیان اینکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

کرونا :

برگزاری همایش آموزشی تخصصی اعضای هیات های نظارت برانتخابات شوراها

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ظهر چهارشنبه در این همایش که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  و مسئولان استانی برگزار شد گفت: تاریخ صدور شروع فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۵ اسفند ماه توسط وزارت کشور اعلام می شود.

محمدی با بیان اینکه آگهی ثبت نام در روز ۲۵ اسفند ماه سال جاری خواهد بود، تاکید کرد: تشکیل هیات های اجرایی از ۲۵ لغایت ۲۹ اسفند ماه سال جاری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: تاریخ ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند ماه سال جاری لغایت ۶ فروردین ۹۶ خواهد بود.

محمدی گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان از هفتم لغایت شانزدهم فروردین ۹۶ است.

وی افزود: نظر قطعی و نهایی و نتیجه صلاحیت ها ۱۷ اردیبهشت ۹۶ اعلام می شود.

محمدی به زمان برگزاری تبلیغات کاندید ها اشاره کرد و بیان داشت: بیست و یکم لغایت بیست و هفتم اردیبهشت ۹۶ زمان مشخص شده برای تبلیغات است و زمان رای گیری ۲۹ اردیبهشت ۹۶ خواهد بود.

محمدی به نیاز به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبین  اشاره کرد و تاکید کرد: افرادی که قصد داوطلبی در انتخابات را دارند به فرمانداری ها و  بخشداری ها  مراجعه و پس از  معرفی به پلیس آگاهی و انجام کارهای مقدماتی نظر مراجع قضایی  و نتیجه کار در این رابطه  اعلام می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امید است با تعامل و همکاری خوب در استان انتخابات سالم، مبتنی بر نظم، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری شکل بگیرد.
 

دکتر روحانی برای نخست وزیر پاکستان آرزوی سلامتی کرد/ دو ملت ایران و پاکستان در کنار یکدیگر دارای منافع مشترک در منطقه هستند
دنبال کنید

همایش تخصصی آموزشی یاسوج

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi