شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطمئن هستم جای خالی من احساس نخواهد شد

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز،محمدرضا مظاهری مهاجم تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به احتمال زیاد به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار مقابل نفت امیدیه تا شش ماه خانه نشین خواهد شد و نمی تواند در مرحله نهایی رقابت های لیگ دو تیم نفت وگاز را همراهی کند.   محمد رضا مظاهری مهاجم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32894
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

کرونا :

مطمئن هستم جای خالی من احساس نخواهد شد

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز،محمدرضا مظاهری مهاجم تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به احتمال زیاد به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار مقابل نفت امیدیه تا شش ماه خانه نشین خواهد شد و نمی تواند در مرحله نهایی رقابت های لیگ دو تیم نفت وگاز را همراهی کند.

 

محمد رضا مظاهری مهاجم بااخلاق نفت گچساران  در گفتگو با خبرنگاراندر خصوص آخرین وضعیت خودش گفت : هفته پیش مقابل نفت امیدیه وقتی برای پرس بازیکن حریف، در وسط زمین  تغییر مسیر دادم زانوی پای چپم به شدت پیچید که همان لحظه متوجه شدم اتفاق تلخی برایم رخ داده است ، هنوز به طور کامل ام آرای نگرفته ام ولی با معاینانت اولیه که پزشکان انجام داده اند احتمال پارگی رباط صلیبی ۹۰ درصد می باشد و باید عمل جراحی روی زانویم انجام دهم.

 

مهاجم ۵ گله  نفت وگاز در ادامه تصریح کرد:خداراشکر تیم در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و باتوجه به اینکه تیم نفت در هر پست  چندین بازیکن خوب دارد مطمئن هستم جای خالی من اصلا احساس نخواهد شد که همین نشان از درایت کادرفنی و مدیریتی تیم ما است که از ابتدای فصل پیشبینی این گونه اتفاقات را کرده بودند.

 

وی در پایان گفت :از تک تک هوادارانی که  جویای احوال بنده بودند تشکر میکنم ،به عنوان یک همشهری از همه آنها و دیگر هواداران متعصب گچسارانی انتظار دارم  که در دور دوم مثل همیشه از نفت وگاز حمایت کنند تا انشالله با کمک کادرفنی و بازیکنان پرتلاش بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم چون لیاقت فوتبال گچساران صعود به لیگ بالاتر است.

 

مطمئن هستم جای خالی من احساس نخواهد شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi