پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

میزان بیکاری در شهرستان‌ های چهارگانه حدود 30 درصد است

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهارداشت: دولت باید در استان‌های کمتر برخوردار جهت توسعه  زیرساخت‌ها بیشتر حمایت کند. نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

کرونا :

میزان بیکاری در شهرستان‌ های چهارگانه حدود 30 درصد است

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهارداشت: دولت باید در استان‌های کمتر برخوردار جهت توسعه  زیرساخت‌ها بیشتر حمایت کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس با اشاره به اینکه این استان در زمینه زیرساخت‌ها از محرومیت تاریخی رنج می‌برد، عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات بیکاری است که میزان بیکاری در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰ درصد است.

میزان بیکاری در شهرستان‌ های چهارگانه حدود 30 درصد است 3

هاشمی‌پور خواستار توجه ویژه دولت به بخش راه‌سازی شد و گفت: انتظار می‌رود دولت اعتبار لازم برای احداث و تکمیل محور ملی پاتاوه به دهدشت را تخصیص دهد تا مردم بیش از این منتظر نباشند.

وی به بدهی‌های دولت به پیمانکاران اشاره کرد و افزود: پیمانکارانی که پروژه اجرایی آن‌ها از محل ماده ۱۸۰ بوده دچار مشکلاتی هستند که می‌طلبد دولت در این زمینه چاره‌اندیشی کند. از سوئی سرمایه‌گذار فسفات چرام را فراری دادند در حالی که براساس نظر کارشناس این معدن همچوم معدن طلا است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس به منحصر به‌فرد بودن این معدن اشاره کرد و گفت: ۲ ایستگاه پمپاژ در دو منطقه محروم دیشموک و دهدشت غربی داریم که به‌دلیل کمبود اعتبار ناتمام مانده است و همچنین معدن نیترات دیشموک برای یک میلیارد تومان دچار مشکلاتی است که اگر این اعتبار به موقع تزریق نشود به‌طور قطع این سرمایه گذار نیز پا به فرار می‌گذارد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi