شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاخصها با نگاه قومیتی یا شهرستانی تعریف نشود

به گزارش کرونا نیوز ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر سه شنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توجه به شاخص ها به عنوان مولفه ای مهم ضروری است. وی بیان داشت: اگر شاخص مورد نظر مرکز شهرستان و یا میزان جمعیت است باید بر اساس آن عمل شود. آیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32852
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

کرونا :

شاخصها با نگاه قومیتی یا شهرستانی تعریف نشود

به گزارش کرونا نیوز ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر سه شنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توجه به شاخص ها به عنوان مولفه ای مهم ضروری است.

وی بیان داشت: اگر شاخص مورد نظر مرکز شهرستان و یا میزان جمعیت است باید بر اساس آن عمل شود.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: به کسانیکه اطلاعی از شاخصها ندارند بگویید شاخصهای تعریف شده ملی در نظام سلامت مشخص است و هر مدیری طبق این شاخصها باید عمل کند.

وی افزود: در راستای بخشنامه ها و یا خدمات جدید باید اطلاع رسانی همگانی انجام شود چرا که برخی ها با اطلاع از این خدمات استفاده می کنند و دیگران بی اطلاع هستند.

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: امروزه در نحوه آگاهی و اطلاع رسانی بی عدالتی می شود و این امر مظالم، قاچاق ها و … را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: همه مردم باید به طور یکسان از خدمات بهره مند شوند و برای بهره مندی از خدمات به همه مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی به شکایات مردم گفت: مردم، کارکنان و یا پرسنل بیمارستان نیز باید گلایه و یا شکایت خود را با نام خود ارائه دهند تا شبهه ای ایجاد نشود.

سید شرف الدین ملک حسینی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi