یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش کرونا نیوز ، افشین داورپناه نماینده هیات داوران در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد گفت: در راستای انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد  ۱۱۰ عنوان کتاب در ۹ گروه مشخص به خانه کتاب ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت. داورپناه با بیان اینکه ۱۳

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32836
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

کرونا :

کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
به گزارش کرونا نیوز ، افشین داورپناه نماینده هیات داوران در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد گفت: در راستای انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد  ۱۱۰ عنوان کتاب در ۹ گروه مشخص به خانه کتاب ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

داورپناه با بیان اینکه ۱۳ کتاب در مرحله دوم مورد بررسی قرار گرفت و از میان آنها  ۲ کتاب به عنوان کتاب برگزیده و ۴ کتاب به عنوان کتاب شایسته تقدیر انتخاب شدند گفت:بیش از ۵۰ درصد از کتاب های ارسال شده استان  برای داوری در حوزه ادبیات و زبان فارسی قرار داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کتاب های برگزیده و شایسته تقدیر استان در حوزه ادبیات و زبان فارسی بود افزود: این مسئله نشان از پتانسیل و نقطه قوت در این حوزه است و این حوزه نیاز به توجه بیشتر دارد.

به گزارش کرونا نیوز ، در پایان این مراسم کتاب غار درویشان اثر مجید صادقی به عنوان کتاب اول برگزیده در بخش داستان، کتاب تنهایی خانم این خانه بس است اثر آریا معصومی برگزیده شعر بزرگسالان به عنوان کتاب های برگزیده و در بخش شایستگان تقدیر کتاب تاریخچه آموزش و پرورش سنتی و کلاسیک در کهگیلویه و بویراحمد در بخش آموزش و پرورش  اثر الله بخش آذرپیوند، کتاب فتاح در بخش مستند نگاری دفاع مقدس اثر میترا رفیعی، کتاب فراوری و بهبود کیفیت در گوشت در بخش کشاورزی اثر فرهاد صمدیان و کتاب اردیبهشت واین همه حرف در بخش شعر بزرگسالان اثر محمد مرادی ناصر آباد به عنوان کتاب های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

واکسیناسیون دانش آموزان ۱۵ سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
دنبال کنید

سومین دوره انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi