شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر

  براساس این گزارش کرونا نیوز، رضاقورچیان در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات و راهکارهای ورزش نفت و گاز گچساران که با حضور ابوالحسن غلامی رئیس ورزش قهرمانی و یونس کریمی رئیس ورزش همگانی برگزارش کرونا نیوزد، افزود: شرکت ملی نفت بیشتر در بحث زیرساخت ها به دنبال حمایت از ورزش بوده و زیربنای توسعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32825
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۵۲

کرونا :

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، رضاقورچیان در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات و راهکارهای ورزش نفت و گاز گچساران که با حضور ابوالحسن غلامی رئیس ورزش قهرمانی و یونس کریمی رئیس ورزش همگانی برگزارش کرونا نیوزد، افزود: شرکت ملی نفت بیشتر در بحث زیرساخت ها به دنبال حمایت از ورزش بوده و زیربنای توسعه در رشته های قهرمانی و همگانی وجود امکانات است.

قورچیان تصریح کرد: س اگر ما میخواهیم حمایتی از ورزش مناطق داشته باشیم بهتر است زیرساخت های ورزشی را افزایش دهیم.

وی عملکرد باشگاه نفت وگاز هم در قسمت ورزش قهرمانی و هم درقسمت ورزش همگانی را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و مدیران این باشگاه با انگیزه ای بیشتر در هر دو زمینه فعالیت کنند .

مدیر تربیت بدنی و امورورزش شرکت ملی نفت ایران افزود: شرکت ملی نفت بیشتر در بحث زیرساخت ها به دنبال حمایت از ورزش است چون زیربنای توسعه در رشته های قهرمانی و همگانی وجود امکانات می باشد،و اگر ما بدنبال حمایت از ورزش مناطق هستیم بهتر است زیرساخت های ورزشی را افزایش دهیم.

قورچیان اظهار داشت : ورزش نفت وگاز گچساران در چند سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته است و با وجود اینکه جمعیت این شهر کمتر از صد هزار نفر است ولی به خوبی توانسته خود را به عنوان یکی از قطب های اصلی ورزش در جنوب کشور معرفی کند.

گفتی است، مدیر تربیت بدنی و امور ورزش نفت وگاز گچساران ظهر چهارشنبه ۱۱ اسفند۹۵ در بازدیدی سرزده از کلیه امکانات و اماکن ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران بازدید کرد.

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر 5

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر 6

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر 7

توجه ویژه مدیران نفت گچساران به ورزش چشمگیر است+ تصاویر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi