جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هشدار به مدیریت سیاسی و اجرائی انتخاباتی شهرستان گچساران

دوماه مانده به انتخابات شورای شهر گچساران، فعالیت های شهرداری شدت گرفته است. بنا بر شنیده ها، طبق توافق شهردار و شورای شهر قرار است شهرداری به فعالیت هایش در چند فاز بپردازد. فاز اول، کنارگذر گچساران است که سه سال تمام آئینه دق شهروندان شده بود و به نمونه ای از بی تدبیری برخی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32816
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

کرونا :

هشدار به مدیریت سیاسی و اجرائی انتخاباتی شهرستان گچساران

دوماه مانده به انتخابات شورای شهر گچساران، فعالیت های شهرداری شدت گرفته است.
بنا بر شنیده ها، طبق توافق شهردار و شورای شهر قرار است شهرداری به فعالیت هایش در چند فاز بپردازد.
فاز اول، کنارگذر گچساران است که سه سال تمام آئینه دق شهروندان شده بود و به نمونه ای از بی تدبیری برخی اعضای شورا و شهرداری بود به ناگاه و دوماه مانده به انتخابات دوباره شروع به کار کند.
فاز دوم، راه اندازی نهضت آسفالت در خیابان های شهر می باشد. گفتنی است با پیگیری های نماینده شهرستان و مدیر سابق شرکت نفت پاسارگاد ۴ هزار تن قیر به شهر گچساران اعطا شده ولی یک شهروند معتقد است با این آسفالت ها هم کوچه ها سیاه می شود و هم روی برخی. این چهارسال کجا بوده اند؟
همین شهروند می گوید: مردم تصمیم شان را اعلام می کنند ولی از آسفالت کوچه ها حتی در روز انتخابات هم استقبال می کنیم،
فار سوم، همانی است که در طول ۴ سال شهردای زینل زاده موجبات آزار شهروندان شده بود و موجی از احساس تبعیض و پارتی بازی را در مردم بوجود آورده بود که هر کس صاحب دارد کمتر عوارض می دهد.
عوارض ساختمانی موضوعی است که کارشناسان معتقدند موجب رکود در ساخت و ساز، بیکاری مهندسین و کارگران ساختمانی و پیمانکاران و حتی و بنگاه های واسطه گری در طول چهار سال گذشته بوده است.
البته این نوع تحرکات و تعاملات از سامانه شهرداری امری قابل پیش بینی بوده و زینل زاده احتمالا برای نگهداشت خود که امری طبیعی می نماید و نشان از زیرکی اوست.
اما نگارنده با توجه به نزدیکی انتخابات پیش رو به شهردار زینل زاده هشدار می دهد این تحرکات نخواهد توانست نظر مردم را به کل مدیریت شهری تغییر دهد.
این قلم در آینده ای نزدیک برخی توافقات پشت پرده جریانات سیاسی و مدیریت شهری را افشا خواهد نمود و از مسئولین سیاسی می خواهد از مهندسی انتخابات گچساران جلوگیری نمایند.
تا آن زمان دیر نیست.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi