یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی با هدف ارائه ظرفیت های استان

به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه حقوق شهروندی افزود: این اقلام  در موضوع معرفی و اطلاع رسانی در رابطه با ظرفیت های استان  آماده شده است. باقری با بیان اینکه  این اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی استان و با هدف و محتوای  راهنمایی گردشگر، تلفن های ضروری،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32710
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

کرونا :

توزیع ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی با هدف ارائه ظرفیت های استان
به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه حقوق شهروندی افزود: این اقلام  در موضوع معرفی و اطلاع رسانی در رابطه با ظرفیت های استان  آماده شده است.

باقری با بیان اینکه  این اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی استان و با هدف و محتوای  راهنمایی گردشگر، تلفن های ضروری، جاذبه های گردگشری، میراث تاریخی و بازارچه های صنایع دستی تهیه  شده اند عنوان کرد: برنامه ریزی های مختلفی برای استقبال از گردشگران نوروزی انجام شده است.

باقری با اشاره به ارائه خدمات ستاد سفر در طول سال گفت: این ستاد برنامه ها و فعالیت های ویژه ای برای نوروز اجرا می کند.

وی افزود: میراث فرهنگی به عنوان دبیر کارگروه ستاد سفر وظایفی را مشخص کرده و برنامه ریزی های برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران انجام می دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به آماده سازی زیرساخت های لازم برای میزبانی از گردشگران  اشاره کرد و اظهار داشت: آماده سازی اردوگاه های واگذار شده به بخش خصوصی در حال انجام است.

باقری افزود: برخی اردوگاه ها که به بخش خصوصی واگذار نشده اند نیز باید برای میزبانی آماده شوند.

باقری از  برگزاری جلسه با متولیان اردوگاه های خصوصی خبر داد و بیان کرد: در این جلسه نسبت به آماده سازی نماز خانه ها و … تذکر داده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ۵ میلیارد تومان برای ایجاد ۴ پارک اسکان در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و سی سخت در نظر گرفته شد.

فعالیت ۵۰۰واحد گشت در کهگیلویه وبویراحمد/ افزایش ۷۳درصدی کشف سرقت
دنبال کنید

وی افزود: با تخصیص ۱ میلیارد تومان برای سرویس های بهداشتی و مکان هایی که مشکلاتی در حوزه آن ها وجود داشت امید است مشکلات این بخش نیز حل شود.

باقری اظهار کرد: ۱۵ سرویس بهداشتی بین راهی به مراکز خدمات رفاهی بین راهی و راهدارخانه ها واگذار شد تا خدمات دهی بهتری  در این حوزه انجام شود.

محمود باقری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi