پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران خبر داد:جشن سبز گاز رسانی به شهرستان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها با حضور مسئولین کشوری طی روزهای پنج شنبه و جمعه

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار شهرستان در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی از کلنگ زنی ،افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه آبرسانی ،کشاورزی،گاز رسانی و ……….با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی خبر طی امروز و فردا در شهرستان خبر داد. عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد:با تلاشهای نماینده سخت کوش شهرستان و پیگیریهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32673
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

کرونا :

فرماندارگچساران خبر داد:جشن سبز گاز رسانی به شهرستان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها با حضور مسئولین کشوری طی روزهای پنج شنبه و جمعه
به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار شهرستان در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی از کلنگ زنی ،افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه آبرسانی ،کشاورزی،گاز رسانی و ……….با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی خبر طی امروز و فردا در شهرستان خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد:با تلاشهای نماینده سخت کوش شهرستان و پیگیریهای مسئولین استانی و شهرستانی گچساران میزبان تعداد کثیری از مسئولین کشوری خواهد بود که جشن گاز رسانی به  تمامی روستاهای شهرستان گچساران و معرفی این شهرستان به عنوان شهرستان سبز از جمله برنامه های این سفر می باشد.
وی افتتاح ساختمان نظام مهندسی شهرستان گچساران ،کلنگ زنی پارک پانصد دستگاه مستقیم آپارتمانهای مسکن ،همایش مدرسه ماندگار امام خمینی (کورش کبیر)،کلنگ زنی آب دشت مور را از برنامه های پیش بینی شده روز پنج شنبه عنوان کرد.
رحیمی تصریح کرد: ،کلنگ زنی اصلاح شبکه برق رادک  ،برگزاری جشن سبز گاز رسانی به روستاهای شهرستان گچساران و کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی و آبرسانی خان احمد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای فردا برشمرد.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید خدمات رسانی  خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است که جا دارد از تلاش و پیگیریهای نماینده دلسوز مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری و تعامل مسئولین شهرستانی و استانی قدردانی نمایم .
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi