جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ممنوعیت هرگونه حفاری از پانزدهم اسفند ماه به مدت ۳۰ روز در استان

به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جاده سازی در محور های اصلی و حفاری های دستگاه های خدمات رسان به دلیل تداخل در رفت و آمد ها، آسیب به شبکه فیبر نوری به عنوان ارتباط دهنده اصلی دستگاه ها و… در  زمان مشخص شده در تمامی استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32640
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

کرونا :

ممنوعیت هرگونه حفاری از پانزدهم اسفند ماه به مدت ۳۰ روز در استان
به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جاده سازی در محور های اصلی و حفاری های دستگاه های خدمات رسان به دلیل تداخل در رفت و آمد ها، آسیب به شبکه فیبر نوری به عنوان ارتباط دهنده اصلی دستگاه ها و… در  زمان مشخص شده در تمامی استان ممنوع است.

معاون عمرانی استاندار گفت: هرگونه حفاری  در حوزه کارهای جاده و چه در ارائه خدماتی که نیاز به حفاری دارند در مدت مشخص شده ممنوع است.

وی افزود: تنها در شرایط خاص و ضروری و با هماهنگی دستگاه ها امکان حفاری وجود دارد.

نیک اقبالی از استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در استان خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از پتانسیل های امداد هوایی می توان وضعیت بهتری در ارائه خدمات برای جابه جایی احتمالی نیازمندان به خدمات درمانی ایجاد کرد.

معاون عمرانی استاندار افزود: تیمی از اورژانس در محل استقرار این بالگرد حضور دارند و پروازهای آزمایشی نیز انجام گرفته است.

نیک اقبالی به رایج بودن امداد هوایی در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: ایجاد ظرفیت امداد هوایی در کشور کار مناسبی  است.

وی افزود: به جز محدودیت هایی بر اساس شرایط  آب و هوایی و زمانی خاص  محدودیتی برای تعداد پرواز های بالگرد امدادی در استان وجود ندارد.

معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز در راستای آمادگی برای ارائه خدمات سفر یک جلسه دیگر تا قبل از پایان سال در قالب خدمات سفر با هدف تبیین و برنامه ریزی بیشتر و بهتر برای این ایام برگزار می شود.

۵۲۸ واحد مسکونی مسکن ملی در گچساران ساخته می شود
دنبال کنید

نیک اقبالی با اشاره به نیاز بر انجام برخی از خدمات شهرداری ها قبل از عید عنوان کرد: ساماندهی شهر، بهبود فضای سبز، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای راهنمای گردشگر از جمله اقدامات لازم است.

نیک اقبالی استفاده از ظرفیت مناسب دهیاری ها برای میزبانی از گردشگران به خصوص مکان های با ظرفیت بوم گردی را مناسب دانست.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به احتمال بارندگی در ایام نوروز و حجم بالای گردشگر در استان گفت: دستگاه های  دارای سالن ها و فضاهای سرپوش برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در اسکان کارهای مورد نیاز در این راستا را انجام دهند.

نیک اقبالی گفت: اقدامات و برنامه ریزی هایی برای استفاده از ظرفیت پارک های استان به عنوان پارک اسکان انجام شده است.

حفاری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi