دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

گام بلند مسئولین با تعامل و همدلی برای توسعه شهرستان /بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی گچساران با حضور مسئولین کشوری و استانی

فرماندار گچساران در جمع خبرنگاران با  اشاره به همراهی و همدلی مسئولین برای خدمات رسانی بهتر به مردم گفت : مسئولین با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گام هایی خوبی در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشتند. عبدالرحیم رحیمی ابراز داشت : دولت تدبیر وامید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32550
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

کرونا :

گام بلند مسئولین با تعامل و همدلی برای توسعه شهرستان /بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی گچساران با حضور مسئولین کشوری و استانی
فرماندار گچساران در جمع خبرنگاران با  اشاره به همراهی و همدلی مسئولین برای خدمات رسانی بهتر به مردم گفت : مسئولین با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گام هایی خوبی در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشتند.
عبدالرحیم رحیمی ابراز داشت : دولت تدبیر وامید  با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با کار کارشناسی شده در مقابل ابرقدرتهای جهان با خدمات رسانی به مردم و ایجاد آرامش در کشور به شعارهای خود تحقق بخشید.
وی از افتتاح ساختمان  نظام مهندسی گچساران با زیربنای ۱۷۵ متر و ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمد سازمان نظام مهندسی در یک طبقه افتتاح خبر داد و گفت :عملیات ساخت این طرح در سال ۹۰ آغاز شد.
رحیمی با بیان این مطلب که هم اکنون ۷۰۰ نفر عضو نظام مهندسی شهرستان گچساران هستند که از این تعداد ۱۷۰ نفر پروانه اشتغال در رشته‌های شش‌گانه دارندافزود: رعایت اصول نظام مهندسی در ساخت و سازها را مهندسین نظام مهندسی باید از اولویت های کاری خود قرار دهند.
 وی با اشاره به  وجود بافتهای قدیمی در شهر دوگنبدان و ایجاد خلل در خدمات رسانی به ساکنین این بافت از مهندسین خواستند تا در بهسازی بافت فرسوده گچساران عمران شهری و مقاوم سازی سازه ها را مد نظر قرار دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان کلنگ زنی  پارک محله ای پانصد دستگاه شهر دوگنبدان را از دیگر طرحهای قابل ذکر عنوان کرد و گفت :با توجه به اهمیت زیباسازی شهری و همچنین مهیا نمودن امکانات رفاهی جهت خدمات رسانی بهتر به مردم  این طرح در زمینی به مساخت ۸۰۰ متر مربع به نمایندگی از ۱۰ پروژه عمرانی  بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در گچساران کلنگ زنی شد. 
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: یکی از این طرح‌ها سالن فرهنگی ورزشی است که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با زیربنای ۱۷۵۰ متر در سال ۹۳ کلنگ زنی شد.
رحیمی  بیان کرد: برای فاز اول این طرح ۱۵ میلیارد ریال هزینه و فاز دوم با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست اجراست که در صورت تامین اعتبار در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.
وی  طرح استخر دانش آموزی را یکی دیگر از طرح‌های نوسازی دانست و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۳۰ درصد در دست اجراست.


 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi