یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیاز ها و مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزارنفری یاسوج رفع می شود

به گزارش کرونا نیوز ، سید محمد تقی علوی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  وزیر ورزش وجوانان در بازدید چند مدت پیش از این ورزشگاه خواستار شناسایی مشکلات و نیاز های ورزشگاه شد. علوی با بیان اینکه رصد ها و بررسی های لازم در رابطه با مشکلات این ورزشگاه انجام شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

کرونا :

نیاز ها و مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزارنفری یاسوج رفع می شود
به گزارش کرونا نیوز ، سید محمد تقی علوی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  وزیر ورزش وجوانان در بازدید چند مدت پیش از این ورزشگاه خواستار شناسایی مشکلات و نیاز های ورزشگاه شد.

علوی با بیان اینکه رصد ها و بررسی های لازم در رابطه با مشکلات این ورزشگاه انجام شده است گفت: گزارش کرونا نیوزی از این موارد تهیه شده است و پس از امضای مدیر کل دفتر فنی استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان طی نامه ای  از طریق استانداری ارسال و به شرکت متولی برای انجام اقدامات لازم ابلاغ می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه میزان سرانه ورزشی اعلام شده در استان واقعی نیست تاکید کرد: زمین های روباز برای  اینکه جزء سرانه ورزشی قرار بگیرند باید شرایط خاصی داشته باشند.

وی افزود: داشتن شرایط و ویژگی های لازم برای محسوب شدن زمین ها جزء  سرانه ورزشی لازم است.

استادیوم بیرجند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi