پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۵درصد اززندانیان کهگیلویه وبویراحمدزندانیان مربوط به سرقت هستند

به گزارش کرونا نیوز ، اصغر جهانگیر بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یکی از دلایل عمده این امر عدم توسعه متوازن در بخشهای مختلف این استان است. وی با بیان اینکه وقتی در جامعه بیکاری بالا باشد و اشتغالزایی کم باشد، تامین معیشت افراد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

کرونا :

۲۵درصد اززندانیان کهگیلویه وبویراحمدزندانیان مربوط به سرقت هستند

به گزارش کرونا نیوز ، اصغر جهانگیر بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یکی از دلایل عمده این امر عدم توسعه متوازن در بخشهای مختلف این استان است.

وی با بیان اینکه وقتی در جامعه بیکاری بالا باشد و اشتغالزایی کم باشد، تامین معیشت افراد با مشکل مواجه می شود، گفت: فقر و بدهکاری زمینه بزهکاری را ایجاد می کنند.

جهانگیرتصریح کرد: متاسفانه در رژیم طاغوت به مناطق دورتر از پایتخت توجهی نمی شد و این امر باعث ایجاد محرومیتها و عدم توسعه می شد.

وی افزود: در این استان نیز عدم توجه به توسعه و زیر ساختها باعث ضعیف شدن زیر ساختها در استان شد که محرومیت استان را به همراه داشته است.

جهانگیر تاکید کرد: این استان به لحلظ پتانسیلها و ظرفیتها از استانهای بسیار خوب کشور است که می توان با ایجاد اشتغال و توسعه استان آمار جرائمی همچون سرقت را در آن کاهش داد.

رئیس سازمان زندانهای کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش قانون در استحکام خانواده ها گفت: در بحث خانواده باید نگاه حساس و ویژه ای وجود داشته باشد.

جهانگیر تصریح کرد: امروز اگر کسی به واسطه جرمی همچون ضرب و شتم خانواده وارد زندان می شود، باید علاوه برحکمی که دارد باید به روانپزشک نیز ارجاع شود.

وی افزود: ناسازگاریها در خانواده در اکثر مواقع مربوط به مشکلات روحی و روانی است که این مسئله در ابدای امر به درمان نیاز دارد.

جهانگیر با اشاره به قوانین پرداخت نفقه و مهریه تصریح کرد: ۹۲ درصد از کسانیکه به واسطه این موضوعات وارد زندان شده اند پس از آزاد شدن از زندان از همسران خود جدا شده اند.

خطر بازگشت از اصل انقلاب وجود دارد
دنبال کنید

سرقت

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi