پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران :هیچ گونه مورد آنفولانزای حاد پرندگان در شهرستان وجود ندارد/تاکید بر همکاری همه دستگاهها برای پیشگیری از ورود بیماری به شهرستان

به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سالن جلسات فرمانداری  بر لزوم همکاری دستگاه های مختلف برای پیشگیری از بروز این بیماری در سطح شهرستان تاکید شد. فرماندار گچساران ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری وآمادگی همه اعضا جهت پیشگیری از شیوع آنفولانزا فوق حاد پرندگان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32440
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

کرونا :

فرماندار گچساران :هیچ گونه مورد آنفولانزای حاد پرندگان در شهرستان وجود ندارد/تاکید بر همکاری همه دستگاهها برای پیشگیری از ورود بیماری به شهرستان
به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سالن جلسات فرمانداری  بر لزوم همکاری دستگاه های مختلف برای پیشگیری از بروز این بیماری در سطح شهرستان تاکید شد.
فرماندار گچساران ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری وآمادگی همه اعضا جهت پیشگیری از شیوع آنفولانزا فوق حاد پرندگان در سطح شهرستان اظهار داشت : خوشبختانه تا امروز هیچ گونه آلودگی در سطح شهرستان مشاهده نشده است و کمیته پیشگیری  توسط دستگاههای مسئول تشکیل و در حال فعالیت می باشند .
وی اظهار داشت : باتوجه به وجود دو رودخانه در شرق و غرب شهرستان و وجود پرندگان مهاجر مسئولین باید با رصد کردن و کنترل محسوس و نا محسوس از ورود آنفولانزا به شهرستان جلوگیری و بطور جد با برخورد با شکارچیان از شکار پرندگان جلوگیری بعمل آید.
رحیمی با مهم ارزیابی کردن سلامت جامعه و مردم ابراز داشت :تا کنون ۵۱۰ مورد از کسانیکه ارتباط مستقیم با دام و طیور دارند در سطح شهرستان واکسینه شده اند .
وی بر ایجاد گشت مشترک دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان بطور مستمر تاکید کرد و گفت :کمیته پیشگیری از این بیماری تا رفع کامل مشکل علاوه بر کنترل گلوگاههای شهرستان برای پیشگیری از ورود این ویروس به اشکال مختلف باید با جدیت  بکار خود ادامه دهند .
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi