سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰ جلسه ستادهای امر به معروف طی سال جاری در استان برگزار شد

‌به گزارش کرونا نیوز ، سید فتح محمد حسینیان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: فعالیت این ستاد به طور جدی از سال ۹۴ ‌آغاز شده است و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارت نیز توسط این ستاد صادر شده است. حسینیان با بیان اینکه الگوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۰۱

کرونا :

۲۰۰ جلسه ستادهای امر به معروف طی سال جاری در استان برگزار شد

‌به گزارش کرونا نیوز ، سید فتح محمد حسینیان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: فعالیت این ستاد به طور جدی از سال ۹۴ ‌آغاز شده است و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارت نیز توسط این ستاد صادر شده است.

حسینیان با بیان اینکه الگوی هایی که از بیرون برای جامعه طرح می شود در مقابل هنجارها و آرمان های انقلاب اسلامی قرار گرفته است تاکید کرد: در استان تمام ستاد ها فعال شده اند و یک جلسه هم اندیشی نیز با حضور نخبگان و اهل علم  برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسات مسائل رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و راه کارهایی نیز برای مقابله با آسیب های اجتماعی و گسترش معروف در جامعه ارائه می شود.

حسینیان جلوگیری از فروپاشی بنیان چندین خانواده با مشاوره و صحبت را از جمله دیگر اقدامات انجام شده ستاد دانست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: جامعه ما یک جامعه شیعی و معتقد به اهل بیت است و باید برای رستگاری خودش ترویج معروف کند

کراپ‌شده - امربه معروف

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi