پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۸۹ میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال جاری در استان کشف شده است

به گزارش کرونا نیوز ، حسین بهمنی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کشفیات انجام گرفته در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است. بهمنی با بیان اینکه  در یازده ماهه اول سال جاری یکهزارو ۵۶۰ نفر به اتهام قاچاق کالا و ارز دستگیر شده اند عنوان داشت: تعداد متهمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

کرونا :

۲۸۹ میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال جاری در استان کشف شده است
به گزارش کرونا نیوز ، حسین بهمنی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کشفیات انجام گرفته در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است.

بهمنی با بیان اینکه  در یازده ماهه اول سال جاری یکهزارو ۵۶۰ نفر به اتهام قاچاق کالا و ارز دستگیر شده اند عنوان داشت: تعداد متهمین دستگیر شده  در مدت مشابه سال ۹۴  یکهزارو ۲۶۷ نفر است.

بهمنی از افزایش پرونده های تشکیل شده قاچاق کالا و ارز در ۱۱ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: یکهزارو ۷۴۰ پرونده در زمینه قاچاق کالا وارز در سال جاری تشکیل شده است.

وی افزود: این میزان در مدت مشابه سال ۹۴ یکهزارو ۶۱۵ پرونده بوده است.

 بهمنی به تعداد پرونده های تشکیل شده در رابطه با قاچاق کالا و ارز از سال ۹۰ تا ۹۴ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۹۰ یکهزارو ۷۲۹ پرونده، در سال ۹۱ یکهزارو ۷۱۰ پرونده، در سال ۹۲ یکهزارو ۹۷۴ پرونده و در سال ۹۴ یکهزارو و  ۹۰۰ پرونده در رابطه با قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است.

کالای قاچاق

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi