جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران خواستار همکاری ادارات برای اجرای بهتر طرح خادم در شهرستان شد/تا پایان سال 3000 خانوار گچسارانی آموزش مقابله با حوادث و بلایای طبیعی خواهند دید

 به گزارش کرونا نیوز , ؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران با همراهی معاون و تعدادی از مربیان اجرای این طرح با فرماندار گچساران دیدار و گفتگو کردند. فرماندار گچساران با اشاره به لزوم ارتقاء کمی و کیفی آگاهی شهروندان در برابر بروز بلایای طبیعی اظهار داشت : تغییر رفتار خانواده‌ها برای آمادگی در برابر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32423
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

کرونا :

فرماندار گچساران خواستار همکاری ادارات برای اجرای بهتر طرح خادم در شهرستان شد/تا پایان سال 3000 خانوار گچسارانی آموزش مقابله با حوادث و بلایای طبیعی خواهند دید
 به گزارش کرونا نیوز , ؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران با همراهی معاون و تعدادی از مربیان اجرای این طرح با فرماندار گچساران دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار گچساران با اشاره به لزوم ارتقاء کمی و کیفی آگاهی شهروندان در برابر بروز بلایای طبیعی اظهار داشت : تغییر رفتار خانواده‌ها برای آمادگی در برابر حوادث، از مهمترین برنامه های آموزشی هست که متواند برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران زا مثمر ثمر باشد.
عبدالرحیم رحیمی  بر لزوم همکاری ادارات جهت اجرای بهینه  طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) تأکید کرد و اظهار داشت : بحث آموزش مهارت های زندگی، چگونگی مقابله با آسیب های اجتماعی، ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ، توجه دادن مردم به زندگی سالم، از مسائلی است که باید مد نظر مسئولین مربوطه قرار گیرد.
بالاترین مقام اجرائی شهرستان ابراز داشت : طرح خانواده آماده در مخاطرات موضوع مهمی است که  آموزش و اطلاع‌رسانی دو بعد مهم این طرح  محسوب شده و   مسئولین و اصحاب رسانه   در اجرای طرح و آگاه نمودن مردم جهت مشارکت  و همکاری با مربیان و متولیان این امر  می‌توانند در اجرای موفق آن کمک نمایند.
در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  از اجرای طرح خادم  از اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) توسط جمعیت هلال احمر گچساران  خبر دادو گفت : این طرح با هدف آماده‌سازی خانواده‌ها در برابر حوادث و بلایا و ارتقاء توانمندی آنها به‌منظور کاهش خسارت‌های احتمالی حوادث طبیعی و غیر مترقبه و افزایش مهارت‌های لازم همزمان با کشور از امروزتا پایان سال  در گچساران آغاز می شود .
علی فتحی با بیان این مطلب که در این مرحله ۳۰۰۰ خانوار تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند، افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در اجرای این طرح به هر خانوار مراجعه می‌کنند و با جمع‌آوری اطلاعات خانوارها و آموزش کمک‌های اولیه و تمرین عملی، جامعه هدف را در برابر حوادث آماده می‌کنند.
 
 
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi