جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد 8 زندانی با پرداخت بدهی از زندان گچساران آزاد شدند

اسماعیل جمیاری عصر امروز در آیین آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد زندان گچساران که با حضور سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان و تیم همراه در زندان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۸ زندانی با پرداخت بدهی ۱۰۰ میلیون تومان امروز از زندان گچساران آزاد شدند. وی با اشاره به همکاری بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32420
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

کرونا :

تعداد 8 زندانی با پرداخت بدهی از زندان گچساران آزاد شدند

اسماعیل جمیاری عصر امروز در آیین آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد زندان گچساران که با حضور سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان و تیم همراه در زندان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۸ زندانی با پرداخت بدهی ۱۰۰ میلیون تومان امروز از زندان گچساران آزاد شدند.

وی با اشاره به همکاری بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: با همکاری این بنیاد تعداد ۸ نفر زندانی که به جرم غیر عمد در حبس به سر می‌برند آزاد شدند.

مدیرکل زندان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این نکته که هر شخص باید تلاش کند یک زندانی را از بند آزاد کند، تصریح کرد: چنین فردی مانند آن است که جامعه را نجات داده است.

جمیاری با اشاره به ماموریت‌های زندان اذعان کرد: ماموریت ما در زندان بسیار سخت و دشوار است.

وی با اشاره به  کلاس‌های برگزار شده در زندان عنوان کرد: ما در زندان‌ها به دنبال پر کردن اوقات فراغت زندانیان هستیم و روزانه تعداد ۱۰ کلاس آموزشی در زندان‌های سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زندانیان بی‌سواد بیان کرد: زندانیان بی‌سواد استان امکان تحصیل نیز برای آنها فراهم شده است.

جمیاری با اشاره به تفاهم‌نامه زندان با اداره فنی‌ حرفه‌ای در آموزش زندانیان ابراز کرد: گواهی‌نامه مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای برای زندانیانی که در زندان آموزش می‌بینند در گواهی‌نامه آنها صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی زندانی در سطح استان حافظ  جزء قرآن هستند که تعداد ۲۷۰ نفر از زندانیان یک الی ۹ جزء قرآن را کامل حفظ کرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اداره زندان برای افراد زندانی که بر اساس جرائم غیر عمد محبوس هستند برنامه‌ها و خدمات متعددی را در نظر دارد.

رکوردزنی سامانه موشکی ایران پیش چشم رقیب روسی +تصاویر
دنبال کنید

جمیاری به برگزاری برنامه جشن گلریزان که هر ساله با کمک خیرین برگزار می‌شود اشاره و عنوان کرد: اداره‌کل زندان‌ها هر ساله با برگزاری برنامه گلریزان برای زندانیانی که به دلیل بدهکاری، جرائم غیر عمد و نفقه، تصادف و یا به دلیل ناسازگاری زوجین و همچنین نپرداختن مهریه این افراد در زندان هستند این برنامه را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه گلریزان کمک به زندانیانی است که جرائم آنها غیر عمد است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی تعداد ۸ نفر زندانی گچسارانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به حبس به سر می‌بردند  و توان پرداخت این جرائم را نداشتند تقدیر و تشکر دارم.

جمیاری به کمک دیگر این بنیاد اشاره و اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ سبد کالای غذایی از طرف بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با توافق‌نامه مدیرکل زندان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، این بنیاد با سرپرستی شهرام فرجی و تیم همراهشان از تهران برای کمک به افراد نیازمند گچساران به این شهرستان سفر کرده‌اند.

گفتنی است،  تعداد ۳۰۰ سبد کالای غذایی دیگر از طرف بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان به زندانیان شهرستان گچساران تعلق خواهد گرفت.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi